V dnešnej dobe je veľmi dôležité byť zodpovedný. Preto 365 banka po februárovej kampani, v ktorej vyzývala všetkých, aby 29. 2. neostali doma a išli voliť, mení rétoriku. Časy sa totiž takisto zmenili a zodpovedné značky podporujú zodpovednú myšlienku – zostať doma. 365 však ide ešte ďalej a dáva príležitosť vyplniť čas strávený doma efektívne a kreatívne.
Zároveň popri viacerých čiastočne, resp. dodatočne upravovaných spotoch či komunikáciách iných značiek ide v prípade 365 o prvú ucelenú kampaň, ktorá od základu vzniká ako reakcia na aktuálnu situáciu spojenú s koronavírusom.
„V 365 sme sa ocitli v situácii, keď sme potrebovali natočiť reklamu na svoj bankový účet. No doma zostali nielen ľudia pracujúci v službách, továrňach či v bankách, ale aj filmári, kameramani, rekvizitári a celý filmový priemysel. Preto sme sa rozhodli využiť prístup crowdvertisingu, zapojiť slovenské domácnosti, dať každému možnosť stráviť čas doma kreatívne a natočiť pre nás reklamu. Vychádzame z toho, že ak sa dá z obývačky založiť účet,musí sa tam dať natočiť aj naša reklama,“ uvádza Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.
Natočením reklám na 365 sa môžu jednotlivci alebo rodiny s deťmi nielen zabaviť či vyplniť si program, ale najlepšie príspevky získajú aj honorár 365 eur. Výzvy natočiť reklamné spoty sa pritom môžu chopiť odborníci z fachu, ale aj laická verejnosť.
Záujemcovia si môžu stiahnuť jeden z troch scenárov zo stránky www.365reklama.sk a nahrať na ňu svoje hotové výtvory. Fantázii sa pritom medze nekladú. Môžu napríklad zapojiť deti a vyrobiť si spoločne masky a rekvizity alebo natočiť animovanú reklamu s využitím hračiek a stavebnice. Obývačka sa tak môže zmeniť na pirátsku loď, džungľu s ľudožrútmi alebo na stredovek s rytiermi a trojhlavými drakmi.
Z najlepších výtvorov potom odborníci z kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett poskladajú niekoľko strihov reklamného spotu, ktorý vznikol v slovenských domácnostiach počas karantény. Do obrazov v postprodukcii doplnia efekty, čím sa dotvorí celkový charakter jednotlivých postáv. Veď aký by to bol napríklad trojhlavý drak bez chrlenia ohňa? O komplexný a autentický zážitok tak bude postarané na najvyššej úrovni.
Spoty budú nasadenév priebehu apríla a mája na televíznych obrazovkách a v online priestore. A ktovie, možno budete práve vy alebo vaša rodina v hlavných úlohách.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová