Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Kým spoločnosť vytvorila v roku 2009 prvý Goodwood Ghost, investovala veľké úsilie do prieskumu názorov a správania svojich klientov. Na základe týchto informácií sa celý tím vo výrobnom závode v Goodwoode spoločne usiloval o dokonalosť v menšej a menej okázalej podobe, podľa prianí zákazníkov.

Výsledkom bol striedmy až nástojčivo jednoduchý dizajn. Úspech vozidla splnil aj tie najambicióznejšie očakávania spoločnosti Rolls-Royce a stal sa najpredávanejším produktom za celú 116-ročnú históriu značky.

Akonáhle na trh pribúdali ďalšie vozidlá  Ghost, odborníci značky na vývoj sa zamerali na správanie zákazníkov a tiež na to, ako jednotlivé vrstvy zákazníkov používajú ich vozidlá a ako vnímajú značku Rolls-Royce ako takú. Z tohto prieskumu vzišli dôležité dáta, ktoré udali ďalšie smerovanie pri vývoji nových Ghost vozidiel.

Rovnako ako pri všetkých iných výskumoch, Rolls-Royce požadoval od odborníkov, aby predložili svoje zistenia. V krátkom filme poodhaľuje Rolls-Royce niektoré zo svojich nových poznatkov, a to ešte pred odhalením samotného vozidla, ktoré predstaví na jeseň.

Štvordielna séria videí pokračuje s produktovým manažérom Rolls-Royce Stephenom Finchom, ktorý bol zodpovedný za zmapovanie globálneho obrazu zmien správania zákazníkov a ich celkového postoja. Finch to okomentoval slovami: „Vďaka úspechu vozidla Goodwood Ghost sme ako spoločnosť získali veľa informácií o tom, ako nás vnímajú ostatní. Dozvedeli sme sa, že existuje úplne nová skupina ľudí, ktorí používajú naše vozidlá úplne iným spôsobom. Nový Ghost je navrhnutý tak, aby plne vyhovoval ich požiadavkám. Tešíme sa, čo nás naši zákazníci naučia v budúcnosti, aby sme sa vďaka nim mohli znova posunúť ďalej.“

K sprostredkovaniu týchto poznatkov verejnosti si spoločnosť vybrala populárne a esteticky príťažlivé médium animovaných ilustrácií. Tie vytvoril renomovaný ilustrátor Charlie Davis. Jeho návrhy potom oživili najmodernejšie modelovacie technológie. Video prehľadne prezentuje nové zistenia ohľadom módy a dizajnu, ktoré sa skvele hodia k novému vozidlu Ghost.

Okrem týchto poznatkov podaných formou animovaného videa bude odprezentovaná séria  piatich podcastov, ktoré postupne odhalia výsledky prieskumu značky a poskytnú nahliadnutie do podstaty nového vozidla Ghost. Podcastmi vás prevedie Johanna Agerman Ross, kurátorka moderného a súčasného dizajnu nábytku a produktov v múzeu Victoria & Albert Museum v Londýne. Podcasty sú k dispozícii na platformách Apple, Google, Spotify a Deezer

Značky: