Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosti Home Credit, lídrovi a inovátorovi vo svete pôžičiek, sa v roku 2023 darilo nielen po obchodnej stránke, ale aj v marketingu a marketingovej komunikácii. Značka vykázala rast vo všetkých sledovaných brandových metrikách. V znalosti komunikácie a zvažovaní pôžičky dosiahla na Slovensku a v Českej republike historické maximum. V roku 2024 chce v raste pokračovať.

„V roku 2023 sme sa rozhodli vystúpiť z komfortnej zóny a z univerzálneho rýdzo výkonnostného digitálneho marketingu, doplneného o televízne spoty, sme sa preorientovali na komplexnú kampaň zameranú na konkrétny behaviorálny segment. Media mix sme na Slovensku doplnili o on-line video, akvizíciu na sociálnych sieťach a ďalšie formáty, ktoré naši potenciálni aj existujúci klienti sledujú v priebehu celého dňa, aj keď práve nehľadajú najlepšiu ponuku pôžičky alebo nesledujú obľúbený seriál,“ uvádza Jan Vašíček, vedúci sekcie marketingu Home Creditu ČR a SR.

V súvislosti so zmenou media mixu a komunikačnej stratégie zvýšila spoločnosť Home Credit od januára 2023 početnosť meraní brandových ukazovateľov aj veľkosť vzorky respondentov v rámci pravidelných prieskumov realizovaných so spoločnosťou Perfect Crowd. Meranie vykonáva kontinuálne od repositioningu značky, ktorý prebehol v roku 2016 spoločne so zmenou loga a vizuálneho štýlu.

„Vlani sme uzavreli množstvo nových partnerstiev, začali sme aktívnejšie využívať sociálne siete a realizovali sme nespočetné množstvo regionálnych i celoplošných pilotných projektov v online aj offline prostredí. Vďaka kvalitnému trackingu všetkých aktivít vidíme, že ovocie zberáme nielen na poli obchodných výsledkov, ale zároveň úspešne investujeme do rastu značky,“ dodal Vašíček.

Home Credit navyše na začiatku štvrtého kvartálu 2023 ohlásil vstup na trh pôžičiek pre malých podnikateľov. V súvislosti s produktovým obohatením rozšíril úspešnú komunikačnú kampaň s názvom Úsmevy o linku zameranú na SZČO. V tomto roku potom plánuje natočiť nové televízne spoty. Podľa série pravidelných prieskumov realizovaných so spoločnosťou Perfect Crowd vzrástla v Slovenskej republike medziročne spontánna znalosť značky o 31 %, zvažovanie značky o 53 % a znalosť komunikácie o 21 %.

Značky: