Nárast používania zo 100 miliárd minút na 2 bilióny.

Pandémia koronavírusu zmenila spôsob, akým pracujeme. Najviac z toho ťažili videokonferenčné služby, ktorých používanie doslova vystrelilo zo dňa na deň. A na čele peletónu bola služba Zoom.

Zoom zverejnil svoje finančné výsledky za prvý kvartál 2020, čo je obvykle nezaujímavá informácia. V tomto prípade však ponúka niekoľko zamyslenia hodných čísel – počet spoločností, ktoré majú viac ako 10 zamestnancov a využívajú Zoom, narástol medziročne o 354% na 265 400. Zoom takisto dosiahol 169% nárast príjmov a to na úrovni 328 miliónov dolárov.

Zoom používalo v apríli až 300 miliónov používateľov denne, ktorí vo videokonferenciách trávili až 2 bilióny minút. Pre porovnanie, v decembri 2019 využívalo službu 10 miliónov používateľov denne, teda 30× menej a Zoom iba koncom januára 2020 pokoril hranicu 100 miliárd minút videokonferencovania.

Zdroj: engadget

Prečítajte si aj:

Zoom: Aktualizujte si aplikáciu, inak sa nepripojíte

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit