Očkovanie je dôležitá téma dneška, preto je nevyhnutné o ňom hovoriť. 365.bank, ako dnešná banka, ktorá podporuje kritické myslenie, zaujíma k očkovaniu jednoznačné stanovisko. Vo vakcinácii vidí jedinú účinnú cestu, ako sa vrátiť do nového normálu. Preto spúšťa kampaň na jej podporu s cieľom motivovať ľudí, aby spravili toto dnešné rozhodnutie.
„Banka je inštitúcia, ktorá je autoritou a jej značka môže byť nositeľom hodnôt a formovania postojov. V 365.bank sa nebojíme prezentovať jasný názor, ani pokiaľ ide o celospoločenské témy. Záleží nám na tom, aby sme sa opäť mohli všetci vrátiť do bežných koľají, aby sme obnovili ekonomiku a fungovanie spoločnosti. Jasne sa vyjadrujeme aj proti šíreniu dezinformácií a hoaxov – klamstiev, ktoré úmyselne zneisťujú ľudí a takto im často aj fatálne ubližujú. Preto zaujímame verejný postoj aj k tejto téme. Očkovanie vnímame ako jediný prostriedok návratu do normálu a považujeme za súčasť svojej spoločenskej zodpovednosti o tom hovoriť,“ uvádza Andrej Zaťko, CEO 365.bank.
S cieľom podporiť myšlienku očkovania banka zároveň spúšťa v týchto dňoch aj kampaň. Jej leitmotívom je práve návrat do normálu. Z dnešného človeka sa totiž stal „človek lockdownový“. So zveličením preto zobrazuje aktuálnu situáciu, keď väčšinu času trávime doma, čo má na nás viaceré vplyvy vrátane spustnutého zovňajška. V spote hrá spevák Tomáš Hafner a cieľom kampane je vtipnou, nenáročnou a odľahčenou formou odovzdať dôležité posolstvo.
Komunikáciu bude banka smerovať do online priestoru, na sociálne siete, v PR, ale aj v rámci svojich interných kanálov. Video pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett a divákom sa v ňom opäť prihovára známy raper Branči Kováč alias Vec.
Očkovanie úzko súvisí aj s témou kritického myslenia, ktoré Trišesťpäťka už dlhodobo podporuje. Angažuje sa v oblastiach zameraných proti šíreniu dezinformácií, konšpirácií a hoaxov. Očkovanie sa spolu s ďalšími témami súvisiacimi s ochorením COVID-19 stalo doslova živnou pôdou konšpiračných médií a pseudoodborníkov. Banka preto aj v tomto prípade apeluje na potrebu kritického myslenia, vyhodnocovania faktov, prijímania informácií z dôveryhodných zdrojov a od relevantných odborníkov.
Aktuálna kampaň je pritom už druhá, v rámci ktorej reaguje 365.bank na situáciu spojenú s pandémiou koronavírusu. Na jar minulého roku totiž reflektovala na myšlienku „ostaň doma“ a vyzvala verejnosť natočiť jej TV spoty z pohodlia svojich obývačiek, príbytkov či záhrad. Ako prvá banka tak využila princíp „crowdvertisingu“ v praxi a spojila tak príjemné s užitočným. Trišesťpäťka si za kampaň Reklamy z obývačky odniesla Zlatý klinec v kategórii Kreativita v čase korony.