CRM systém je manažér vzťahov so zákazníkmi. Ide o softvér, ktorý umožňuje mať všetky dôležité dáta na jednom mieste.

Nejde však len o zákazníkov a informácie o nich, CRM spoľahlivo obsiahne celú agendu obchodu, technických pracovníkov alebo marketingu či komunikácie s partnermi. Alebo komunikáciu medzi obyvateľmi mesta a samosprávou. Využitie takéhoto systému je teda oveľa flexibilnejšie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.

Ak hovoríme o slovenských IT firmách, ESET ako výrobcu bezpečnostných riešení či Pixel Federation ako úspešného slovenského vývojára hier netreba dvakrát predstavovať. Na mape úspešných slovenských IT firiem však výrazne svieti aj spoločnosť Resco, ktorá sa venuje práve vývoju CRM systémov. Vďaka svojmu mobilnému CRM riešeniu s plne funkčným offline režimom je globálnym lídrom v tomto odvetví a jej softvér využívajú korporácie ako Heineken, Bridgestone, KPMG Switzerland, Bayer CropScience, Danone, Husqvarna a mnohí ďalší. My sme vybrali sme 5 dôvodov, prečo tomu tak je.

Skutočná mobilita

CRM systémy majú vo všeobecnosti širokú škálu využitia a sú veľkým prínosom, ak chcete byť v práci efektívnejší. Na počítači máte k dispozícii všetky potrebné údaje, čo uľahčuje prácu a administratívu. Dnes však žijeme v mobilnej dobe, kedy chceme a potrebujeme mať všetky dáta aj v mobilných zariadeniach.

V prípade CRM systémov znamená mobilita prístup ku všetkým potrebným firemným údajom kdekoľvek a kedykoľvek. Mobilné CRM zvyšuje efektívnosť obchodných zástupcov tým, že redukuje administratívu na minimum a produkuje cenný čas, ktorý by inak zostal nevyužitý. Resco Mobile CRM umožňuje prístup k firemným CRM dátam z akéhokoľvek miesta a to dokonca aj bez pripojenia do internetu. Práve plnohodnotný a plne funkčný offline režim je jednou z kľúčových vlastností riešenia od firmy Resco.

Bez ohľadu na internetové pripojenie si tak môžete prezrieť podrobnosti o servisných aktivitách, zákazníkoch alebo súčiastkach, ktoré potrebujete objednať napríklad vtedy, pokým čakáte v zápche. Vďaka súboru inteligentných pravidiel môžete automatizovať vaše úlohy. Napríklad doručovacia adresa môže byť vyplnená dopredu, ak si vytvoríte objednávku pre náhradné diely. Alebo záznam nebude uložený, pokiaľ nebude správne vyplnený.

Konfigurovateľnosť

Každá firma je unikátna a má iné požiadavky. Či už ide o rozhranie používateľského rozhrania, back-end alebo funkcionalitu, CRM riešenie Resco je plne konfigurovateľné a dá sa prispôsobiť na ľubovoľnú sféru podnikania či tam, kde je potrebná komunikácia s ľuďmi. CRM sa dá aplikovať takmer na všetky firmy akéhokoľvek zamerania a prispôsobiť sa tak, aby z toho firma skutočne profitovala.

Bezpečnosť

Základom spoľahlivého systému musí byť prvotriedna bezpečnosť. Inak to nejde, pokiaľ chcete pristupovať k citlivým dátam z rôznych zariadení a miest. Resco CRM využíva 256-bitové šifrovanie pre súbory a 128-bitové šifrovanie pre SQ Lite databázy.

Funkcionalita

Resco ponúka vyše 800 funkcií, medzi ktoré patria napríklad vytváranie vlastných formulárov, kalendáre, zaznamenávanie fotografií, interaktívne grafy a mapy, sledovanie GPS, elektronický podpis, možnosť vlastnej značky.

Nechýbajú ani audity, plánovač ciest, kalendáre, emaily, čítanie čiarových kódov či dnes obľúbené prihlasovanie sa odtlačkom prsta. A ako sme spomenuli vyššie, každá firma je iná a má iné požiadavky a tomu zodpovedá aj konečné riešenie, ktoré je ušité doslova na mieru.

Praktické využitie

Resco CRM využíva viac ako 2000 firiem z viac než 100 krajín sveta a to v najrôznejších oblastiach: obchod, technické zabezpečenie, verejná správa, poisťovníctvo, bankovníctvo, zdravotníctvo i výroba.

Na Slovensku bola jedným z prvých zákazníkov firma Kodys, ktorá vďaka Resco CRM poskytuje svoje cloudové riešenie pre servisné firmy, umožňujúce efektívne riadenie servisných technikov v teréne (Field Service).

A Resco upravilo svoje CRM riešenie aj pre potreby samospráv. O riešení Lepšia obec sme písali v minulom vydaní magazínu TOUCHIT.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.