Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

BMW, líder v segmente prémiových vozidiel na Slovensku, vstupuje do rozhodujúcej fázy medzinárodnej komunikačnej kampane pre nové BMW radu 5.

Nová generácia päťkového modelu vďaka jazdnej dynamike, ponuke asistenčných systémov a intuitívnemu ovládaniu vnáša do automobilového sveta úplne nové štandardy.

Súčasná komunikačná kampaň pozostáva zo širokej palety aktivít prebiehajúcich už pred samotným uvedením vozidla na trh. Zameriava sa pritom najmä na digitálne kanály. Zdôrazňuje priekopnícku pozíciu BMW radu 5 v otázke konektivity a digitalizácie. Už zopár úvodných príspevkov z aktuálnej kampane prinieslo viac než 18 miliónov kontaktov na Facebooku a viac než 24 miliónov na Instagrame.

Ďalšou súčasťou kampane je znovuzrodenie filmovej série The Hire na BMWFilms.com. Po 15-ročnej prestávke sa najčerstvejším prírastkom stal titul The Escae z dielne na Oskara nominovaného režiséra Neilla Blomkampa. Tento online film zachytáva akčné scény s novým BMW radu 5, za ktorého volant sa opäť posadil kultový Clive Owen. Krátko po uvedení si novinku na YouTube pozrelo viac než 5,5 milióna fanúšikov.

V nedigitálnom svete zase podujatia na predstavenie novinky za „zatvorenými dverami“ vo viac než 70 mestách po celom svete prilákali vyše 70 000 návštevníkov, ktorí si túžili dizajn a technické prvky nového business sedanu pozrieť na vlastné oči.

Komunikačná kampaň nesúca sa v duchu sloganu „Zrodené pre úspech teraz vstupuje do rozhodujúcej fázy. Nové BMW radu 5 prináša vzrušenie z nevídaných možností konektivity a jazdnej dynamiky. Kampaň sa sústreďuje na inovácie, dynamiku, business triedu a radosť z jazdy. Kľúčovou súčasťou kampane je herec Scott Eastwood. Scott je stelesnením sviežej mladej energie, pričom jeho ambicióznosť a dynamika dokonale ladia s novým BMW radu 5.

V televíznych reklamách prejavuje BMW radu 5 húževnatú osobnosť tým, že nasleduje svoju zvolenú životnú cestu. Automobil aj jeho vodič sa vytrvalo ženú vpred za jasnou vidinou svojho cieľa. Posolstvo týchto reklám dopĺňa zmienka o plug-in hybridnej verzii a jej udržateľnom charaktere a technológiách.

„Ústredné posolstvo našich reklám je jasné: úspech si treba zaslúžiť. Nikdy nezaspite na vavrínoch,“ vysvetľuje Hildegard Wortmann, riaditeľka značky BMW. „To platí rovnako pre nové BMW radu 5, ako aj Scotta Eastwooda. Zároveň je to jedným z dôvodov, prečo sa k sebe tak skvele hodia.“

Kampaň „Zrodené pre úspechsa prispôsobí nasadeniu vo viac než 40 krajinách po celom svete.

Slová z televízneho spotu Zrodené pre úspech:

„Život ma naučil, že úspech si vyžaduje tvrdú prácu. Inak to nejde. Vždy maj jasnú predstavu. Uvedom si, že načasovanie je kľúčové. Buď ochotný posúvať svoje hranice. Hýb sa vpred. Dôveruj technológiám, ktoré ťa podporujú. Buď si istý, že máš stále všetko pod kontrolou. A pamätaj, tvoj najväčší súper si ty sám.“

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.