L´Oréal predstaví v týchto dňoch na konferencii Viva Technology Paris novinky prepájajúce kozmetické výrobky s najmodernejšími technologickými postupmi.
Päť kozmetických značiek skupiny L´Oréal – Lancôme, Kérastase, L’Oréal Paris, La Roche-Posay a L’Oréal Professionnel – chce prostredníctvom digitálnych technológií poskytnúť svojim zákazníkom špeciálnu a najmä individuálnu starostlivosť.
Detektor odtieňu make-upu od Lancôme
Trafiť sa make-upom do správneho odtieňu pleti býva občas problém. Technológia od značky Lancôme, Le Teint Particulier, vie zmerať farebný tón vašej pleti a na základe získaných dát následne primieša do vopred pripraveného základu pigmenty tak, aby výsledná farba presne zodpovedala vášmu odtieňu.
Jedinečnosť celého make-upu dotvára personalizovaná etiketa s menom majiteľky. Doposiaľ bolo možné túto službu vyskúšať v USA a Kanade, tento rok sa dostane aj do nákupného strediska Harrods v Londýne a do Galérie Lafayette v Paríži.
Kérastase kefa na rozpoznávanie kvality vlasov
S inteligentnou kefou na vlasy Kérastase Hair Coach Powered by Withings sme sa stretli už na výstave CES. Kefa je vybavená senzormi Withings a špeciálnymi algoritmami, vďaka ktorým vie presne určiť kvalitu vlasov a zanalyzovať účinky rozličných vlasových prípravkov na ne.
Na základe výsledných údajov aplikácia odporučí používateľovi kefy konkrétne produkty od značky Kérastase, ktoré sú ušité priamo na mieru jeho vlasov.
Kefa je vybavená mikrofónom, ktorý monitoruje zvuk pri česaní a podľa zvukových vĺn rozpozná kvalitu, poddajnosť, suchosť vlasov, ako aj problémy s rozštiepenými končekmi. Nechýba ani senzor merajúci silu, ktorou používateľ kefy pôsobí na vlasy a na pokožku hlavy, akcelerometer a gyroskop pre detailnejšiu analýzu.
Smart kefa bude dostupná od tohtoročnej jesene vo vybraných salónoch Kérastase.
Bezpečné opaľovanie s technológiou od La Roche-Posay
Unikátna technológia My UV Patch od La Roche-Posay funguje prostredníctvom kožného senzoru, ktorý si jednoducho nalepíte na kožu a následne na ňu aplikujete opaľovací krém. Vďaka senzoru prepojeného s aplikáciou vo vašom mobile tak budete vždy vedieť, aká citlivá je aktuálne vaša pokožka a ako najlepšie ju treba ochrániť pred škodlivými UV lúčmi.
Svoju nálepku UV Patch dostanete zadarmo k nákupu vybraných produktov rady Anthelios od La Roche-Posay.
Virtuálna make-up aplikácia od L’Oréal Paris
Viac ako 20 miliónov zákazníkov si stiahlo jej predošlú verziu. Nová vylepšená make-up aplikácia Makeup Genius od L’Oréal Paris vychádza z konceptu takzvanej rozšírenej reality. Vďaka nej si aj teraz budete môcť virtuálne otestovať rôzne kozmetické produkty značky L’Oréal Paris, ako aj hotové „looky“ od svetových vizážistov. Jej súčasťou bude aj aplikácia Nail Genius pre ešte krajšie a upravenejšie nechty.
Účes na skúšku s L’Oréal Professionnel
Na podobnom princípe funguje aj nová aplikácia Style My Hair od L’Oréal Professionnel. Bez akéhokoľvek reálneho zásahu si vďaka nej budete môcť vyskúšať najnovšie módne strihy a farby na vlasy.