Sviatok zamilovaných je tu a s tým aj zvýšený predaj darčekov pre partnerov. Ako sa ukazuje, nad slávnostnými večerami v reštauráciách začína vyhrávať oddych vo wellness centrách. Vyplýva to z údajov najväčšieho zľavového portálu ZľavaDňa.
I keď ľudia nakupujú darčeky na Valentína aj na poslednú chvíľu, tento rok sa opäť o čosi viac ukazuje, že zamilovaní myslia na obdarovávanie aj trocha skôr. „Predaje ukazujú, že Slováci začali riešiť Valentína aj 2-3 týždne vopred,“ potvrdzuje PR a marketing manažér ZľavaDňa Peter Blažečka.
Minuloročný záujem zákazníkov o valentínske darčeky na portáli ukázal, že viedli večere a za nimi boli privátne vstupy do wellness. Tento rok sa niesol v podobnom duchu. „Najpopulárnejšie sú stále romantické večere, avšak tento rok vzrástol predaj vstupov do wellness centier. Napríklad vstup do privátneho deluxe spa v hoteli Arcadia sa nám takmer okamžite vypredal,“ doplnil Blažečka.
Predaje podľa čísel ZľavaDňa medziročne rástli o 10 až 30%, a to aj napriek rastúcej cene. „Ceny vzrástli v priemere o 10%, avšak na predajoch sa to negatívne neodrazilo. Práve naopak. Výborne sa predávali viacchodové večere a vstupy do privátnych wellness centier, ktoré sú drahšie,“ upresňuje Blažečka.
Medzi najpopulárnejšími reštauráciami na romantický večer v Bratislave boli Restaurant Parlament či reštaurácia hotela Apollo alebo Hradná hviezda. Tradične zaujímavé sú aj pobyty v kaštieľoch, ktoré sa pred Valentínom predávajú výborne. Zaujímavými valentínskymi darčekmi sú napríklad aj autoškola pre pár alebo zamilovaný zoskok z mosta vo dvojici.
Viac o nákupných zvyklostiach Slovákov na Valentína