Kvalitný marketingový koncept stojí na silnom insighte. Pre plánovačov, stratégov, kreatívcov aj brand špecialistov je dobrý insight pevným pilierom každej kampane a bázou pre implementáciu. Prečo sa teda čoraz viac vytráca zo strategického plánovania? Práve táto téma bude ústredným bodom pripravovanej marketingovej konferencie Back to the insight, ktorá sa uskutoční 13.septembra 2018 v priestoroch X-Bionic Sphere Šamorín.
Celou akciou vás bude sprevádzať moderátor Sajfa, ktorý taktiež na úvod prezradí, aké princípy uplatňuje pri tvorbe obsahu na svojich kanáloch, aj to ako pristupovať na Slovensku k self promo. Spoločne so šéfkou marketingu Slovak Telekomu a kreatívnym riaditeľom Saatchi sa na stage-i predstaví aj stand-up komik a tvár kampane Telekomu Bekim. Spoločne účastníkom konferencie priblížia priebeh zmeny kreatívneho konceptu zo Sagana na Bekima.
CEO najúspešnejšej českej taxi aplikácie Lifttago – Ondrej Krátky porozpráva o tom, ako mu poctivá práca s insightom dlhé roky pomáha nielen vyhrať prestížnu súťaž Cannes Liones, ale aj inovovať úspešný česko-slovenský startup. Ďalej sa na pódiu predstaví aj Vanda Wolfová – Head of Agency pre slovenský a český trh v Google, ktorá sa podelí o jej dlhoročné skúsenosti v agentúre Ogilvy a spoločnosti Google.
O tom, ako dosiahnuť vyššiu účinnosť v komunikácií s klientom porozpráva bývalý hovorca Václava Havla a najväčší odborník na etiketu v ČR – Ladislav Špaček. Záver konferencie bude patriť prednáške s témou rozvoja soft skills a to jednak v oblasti vystupovania na verejnosti v prednáške od európskej rečníckej šampiónky Katky Kovalčik a o tom, ako nezabiť dobrú ideu a vedieť ju správne predať, porozpráva Matej Ftáčnik.
Lístky na podujatie je možné zabezpečiť prostredníctvom webovej stránky.
Viac informácií o konferencii na http://smartko.sk