Ako Motorola umožnila ľuďom vystúpiť z davu

 Krásny obrázok alebo vyzývavé video s pútavým textom sú dôležité pre získanie väčšieho počtu fanúšikov. Avšak mnohí ľudia už tieto tajomstvá poznajú a to, aby váš obsah vynikol na Facebooku a Instagrame, si vyžaduje viac kreativity. Sociálne médiá stanovujú trendy ako vizualizovať obsah, najmä pokiaľ ide o reklamu. Jedným z najnovších typov obsahu je kinematograf, ktorý rýchlo získava popularitu. Až donedávna bola táto technika dostupná najmä prostredníctvom platených aplikácií. Teraz ju Motorola poskytuje svojim užívateľom ako integrovaný režim fotoaparátu v smartfóne. To zaručuje, že sa ľudia vždy môžu prejaviť a vytvoriť vizuálne atraktívny obsah pre sociálne médiá.

Kinematografy môžu spôsobiť vanie vlasov vo vetre, taxík prechádzajúci ulicou, ktorý sa bude odrážať vo výklade, kvapku vody kĺzajúcu sa po čerstvo umytom ovocí… Animácia je veľmi presná, sotva pozorovateľná, zatiaľ čo všetko ostatné zostáva zmrazené. Kontrast medzi statikou a pohybom je živý a u diváka vytvára vizuálnu ilúziu, ktorá je veľmi lákavá.

Prekračujúc hranicu fotografie, umenia a filmu, kinematografy vynašli americký fotografi Kevin Burg a Jamie Beck v roku 2011. Túto techniku používali na pridanie väčšieho množstva umeleckého prvku do svojich módnych fotografií.

Motorola je prvou značkou, ktorá ju uplatňuje v marketingovej kampani – na indickom trhu. V roku 2015 bola prostredníctvom série impozantných kinematografov spustená druhá generácia inteligentných hodiniek Moto 360, ktoré stelesňujú hlavné výhody produktu – udržať používateľov informovaných bez toho, aby museli neustále siahať na svoje telefóny. To im umožňuje vidieť to, na čom záleží, pričom zostanú prítomní v danom momente. Rovnako ako kinematografy, ktoré zachytia len tú najdôležitejšiu vec a všetko ostatné zostane nehybné.

Spoločnosť teraz prenáša vytváranie kinematografov do rúk svojich klientov vďaka jej dvom najnovším smartfónom – moto z3 play a motorola one. Zachytávanie sérií fotografií, špeciálny softvér, spracovanie … Toto všetko zostáva v minulosti. Vďaka vášmu obľúbenému zariadeniu Motorola teraz môžu užívatelia vytvárať kinematografy okamžite.

Jediné, čo pre to musíte urobiť, je zvoliť Kinematograf z ponuky funkcií fotoaparátu, držať telefón stabilne bez akýchkoľvek pohybov a súčasne na krátku dobu držať prst na tlačidle uzávierky. Fotoaparát navrhne, aby časť scény zostala v pohybe alebo zmrazená. Toto je však v prípade potreby možné prispôsobiť. Konečný výsledok zapôsobí na vás a aj vašich followerov na sociálnych médiách.

Motorola one je na Slovensku dostupný za cenu 249 € s DPH.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.