Markíza využila počas volebnej noci vo vysielaní rozšírenú realitu
Slovensko má za sebou 1. kolo prezidentských volieb a zaujímavé spracovanie volebnej noci priniesla televízia Markíza.
Viac než štvorhodinový televízny maratón sa v sobotu 23. marca 2024 stal najsledovanejším volebným špeciálom na slovenskom televíznom trhu. Druhý najsledovanejší špeciál Voľby prezidenta 2024 – Volebná noc zaznamenala Jednotka RTVS v čase po 21.40 hod. V rovnakej cieľovej skupine mal trhový podiel 8,4 %.
TV Markíza pritom pripravila nielen informačne, ale aj vizuálne bohaté živé vysielanie. Vysielalo sa z dvoch štúdií, priebežné výsledky sa zobrazovali prostredníctvom špeciálnej mapy Slovenska. Tá sa zafarbovala podľa toho, kto v danom okrese vyhrával. Ďalší tím sprostredkovával informácie a reakcie zo sociálnych sietí.
Po prvý raz bola vo vysielaní použitá technológia rozšírenej reality. Priamo spred Prezidentského paláca v Bratislave sa počas celého vysielania hlásila moderátorka, ktorá prezentovala výsledky volieb prostredníctvom tzv. augmentovanej reality. Išlo o grafy, ktoré boli vkladané do reálneho prostredia.
Zdroj: TV Markíza
Prečítajte si tiež
Podobné články
Nové číslo TOUCHIT už nájdete v novinových stánkoch.
Televízor Xiaomi A Pro 65 (2026): QLED obraz, 4K rozlíšenie za zaujímavú cenu
Známy slovenský operátor opäť prekvapuje: Prináša raketový internet až 2500 Mbit/s
Telekom bude naďalej vysielať Premier League. Pribudne ženský tenis
Telekom zaradil do Magio TV ďalšiu futbalovú ligu
KAON ATV1970: Android TV box pre O2 TV s intuitívnym ovládaním (RECENZIA)

