Reklamy na Facebooku sa budú zobrazovať častejšie.

Podľa webu ghacks.net to ale nebudú reklamy použité na časovej osi. Ide o reklamy zobrazené na obrazovke tak, aby sa nedali preskočiť. Rolovanie teda nepomôže, prípadne sa niekoľkými gestami budete musieť cez ne „prerolovať“. Je to dôsledok upravenej politiky a snahe firmy Meta zarábať na reklame. Ide o tzv. reklamné prestávky.

Tie by ste zrejme čakali v lineárnych službách ako sledovanie TV, no nie na internete. Používanie verzie zadarmo s reklamami má nastavenia na personalizované a bežné reklamy. Prvé budú zobrazovať čo najviac relevantné reklamy na základe toho, ako vás Facebook sleduje. Druhé zobrazia menej filtrovaný obsah a môžete dostávať reklamy, ktoré pre vás nebudú zaujímavé. Neovplyvní to ich množstvo ani frekvenciu zobrazenia.

Tento priestor je otvorený čoraz viac a hoci FB ponúka platené členstvo, reklamný priestor je to, čo mu prináša najviac ziskov. Je to zaujímavé zistenie a najmä používatelia ťahajú za kratší koniec. Nastavenia na Facebooku ste mohli aplikovať už v minulosti, keď sociálna sieť nástojila na vybratí si preferovaného modelu. Všetko sa dá upraviť na tejto stránke.

Podobne na tom je aj Netflix a iné streamovacie služby, SkyShowtime nevynímajúc. Služby ponúkajú reklamy aj v platených účtoch. Dostupné sú aj verzie predplatného, kde sa reklamy nezobrazujú. Tu zašiel ďalej SkyShowtime, ktorý síce reklamy nezobrazuje, no pridáva vám upútavky pred vysielaním seriálu alebo filmu.

facebook personalizovane reklamyZdroj: Meta

Zdroj: ghacks.net

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.