Viac než milión sto tisíc – toľkými recenziami ohodnotili v priebehu roka 2016 zákazníci slovenské e-shopy.
Práve tie rozhodnú o tom, ktoré e-shopy sa stanú víťazmi a finalistami súťaže ShopRoku 2016. Za svoje obľúbené e-shopy môžete stále hlasovať a zvýšiť tým ich šancu na výhru.
Bratislava 26. január – Podľa štatistiky najväčšieho nákupného portálu a porovnávača cien Heureka zákazníci ohodnotili e-shopy, v ktorých nakupovali tovar viac než milión stotisíckrát. Medziročne teda ide o 7 %-ný nárast oproti roku 2015, kedy sa číslo pohybovalo okolo jedného milióna uverejnených recenzií. Približný počet aktívnych e-shopov na Slovensku sa aktuálne pohybuje na čísle 9 300.
Aj recenzie zákazníkov rozhodnú o najlepšom e-shope
Slovenské e-shopy sa snažia dlhodobo udržiavať vysokú kvalitu služieb, o čom môže svedčiť počet recenzií za uplynulý rok. „Recenzie e-shopov sú spoľahlivým ukazovateľom pre potenciálnych zákazníkov. Pri výbere tovaru je pre zákazníka hneď za cenou dôležité najmä hodnotenie daného e-shopu,“ uviedol manažér zákazníckeho servisu Jan Kriegel. Vplyv recenzií je teda pri nákupnom rozhodovaní dôležitým kritériom. Nemenej dôležité je aj správanie predávajúceho voči zákazníkovi. „Nákupné rozhodnutie zákazníka je v dobe veľkej konkurencie na trhu ľahko ovplyvniteľné, predajcovia by sa preto mali vyvarovať uvádzaniu nepravdivých informácií o tovare či nedostatočnej komunikácii,“ dodáva Jan Kriegel.
Okrem recenzií môžu zákazníci podporiť svoje obľúbené e-shopy aj prostredníctvom hlasovania v kategórii Cena popularity. Ešte stále totiž majú šancu hlasovať prostredníctvom krátkeho formulára do 28.2.2017. E-shopy, ktoré sa chcú do súťaže ShopRoku 2016 zapojiť tak stále môžu urobiť pár dní, a to do 31.1.2017.
Výsledky ôsmeho ročníka súťaže ShopRoku 2016 v kategóriách Cena kvality, Cena popularity a Cena Heureky budú známe už koncom marca v Bratislave.