Tvrdí to oficiálny prieskum agentúry Focus.
Spoločnosť Slovak Lines prezentovala výsledky oficiálneho prieskumu agentúry Focus. Zúčastnilo sa ho 1200 náhodných respondentov vo vekovej kategórii 16 a viac rokov.
Opýtaní hodnotili kvalitu prímestskej autobusovej dopravy v Bratislavskom kraji a Slovak Lines udelili najčastejšie kladné hodnotenie 1 a 2 na tradičnej školskej stupnici. 1-ku udelilo 62% respondentov, takmer tretina (30%) udelila známku 2.
Podľa prieskumu sa zvýšila spokojnosť so službami dopravcu. Oslovení ocenili najmä zvýšenie pohodlia a komfort v autobusoch, bezplatný Wi-Fi internet a pohodlné sedenie. Pripomeňme, že bezplatný Wi-Fi internet je lákadlom aj v prípade linky Bratislava – Schwechat. Slovak Lines v tomto prípade ponúka rýchlosť pripojenia až do 100 Mbit/s.
Slovak Lines zakúpil v rokoch 2013 až 2015 pre prímestskú autobusovú dopravu celkovo 127 nových moderných autobusov, ktoré okrem Wi-Fi pripojenia majú vo výbave aj klimatizáciu. Od jari 2016 sú klimatizované všetky vozidlá Slovak Lines v prímestskej autobusovej doprave. Celkovo je ich 240. Integrovaný dopravný systém využívajú podľa prieskumu takmer dve tretiny cestujúcich.
Podľa generálneho riaditeľa Slovak Lines, Petra Sádovského, chce dopravca v budúcnosti zjednodušiť proces nákupu lístkov. Zvažuje aj zakomponovanie moderných zariadení, ako sú smartfóny a inteligentné hodinky, pomocou ktorých by mohol cestujúci ukázať svoj zakúpený cestovný lístok. Pripomeňme, že pomocou mobilnej aplikácie si už dnes môžete kúpiť lístok na trase Bratislava – Schwechat.
Prečítajte si aj:
https://touchit.sk/aplikacia-nakup-listka-u-slovak-lines-na-trati-viedenske-letisko-bratislava/46796