Spoločnosť Canon Europe organizuje každoročne zákaznícku akciu „Cutting Edge“ v dňoch 9. až 11. apríla 2019 vo svojom stredisku Customer Experience Center (CEC) vo Venlo v Holandsku, na ktorej predstavuje nielen najnovšie inovácie vo svojom portfóliu riešení archovej digitálnej tlače, ale aj to, ako tieto riešenia umožňujú zákazníkom rozširovať ich podnikanie.
Tretí ročník podujatia očakáva návštevnosť viac ako 450 hostí z radov aktuálnych a potenciálnych zákazníkov, ktorí sa budú môcť počas troch dní dozvedieť, ako zlepšiť prevádzkovú efektivitu a nechať sa inšpirovať novými aplikačnými možnosťami. Spoločnosť Canon predvedie v názorných ukážkach – počnúc materiálmi reklamnej komunikácie a končiac tlačou kníh – akým spôsobom môžu poskytovatelia tlačových služieb ponúknuť pridanú hodnotu, diverzifikovať svoje podnikanie a posilniť obchodný rast.
Pre demonštráciu schopností tlače vo viackanálových kampaniach značky je pre zákazníkov pripravená pútavá prezentácia špičkových prostriedkov reklamnej komunikácie, pomocou ktorých bola promovaná exkluzívna publikácia „Speed“, ktorá obsahuje snímky britských subkultúr z uplynulých dvoch desaťročí, zhotovených fotoreportérom Horstom A. Friedrichs. Direct mailing, letáky a pohľadnice, kalendáre a bannery, ale aj magalogy, brožúry a knihy použité v reklamnej kampani „Speed“, spoločne poukazujú na šírku aplikačných možností a predvádzajú, ako môžu vlastníci značiek a vydavatelia posilniť emócie s využitím tlače, čo zvýši odozvu, prehĺbi zapojenie značky a podporí predaje.
Počas akcie Cutting Edge budú priamo na mieste produkované materiály kampane „Speed“ s využitím rôznych riešení spoločnosti Canon na báze archovej tlače, vrátane dvoch farebných tonerových tlačiarní – novo uvádzané radu imagePRESS C910 (viď samostatná tlačová správa), ktorá vytvára prebaly kníh, pohľadnice a brožúrky a vlajkovej lodi portfólia imagePRESS C10000VP. Farebné tlačiarne radu Océ VarioPrint radu i-series budú produkovať magalogy, direct mailing, faktúry, záložky, kalendáre a plagáty. Monochromatické tlačiarne Océ VarioPrint 6000 TITAN a Océ VarioPrint 140 budú vytvárať stránky knižného bloku s dokonalou sútlačou.
Okrem atramentových a tonerových archových tlačiarní budú predvádzané aj veľkoformátové riešenia spoločnosti Canon, vrátane plochých tlačiarní radu Océ Arizona a tlačiarní Océ Colorado 1640 pre roll-to-roll tlač využívajúcich unikátnu technológiu UVGel spoločnosti Canon, ktoré budú produkovať reklamnú grafiku pre kampaň „Speed“, teda bannery, reklamné plagáty, maloobchodné dekorácie a obaly.
Kvôli rozšíreniu možností zákazníkov pri výbere dokončovacích technológií pre zvýšenie prevádzkovej efektivity pracujú hárkové digitálne tlačiarne Canon súbežne s riešeniami tretích strán, vrátane TECNAM, CP Bourg, SDD, Plockmatic alebo Uchida, a pomáhajú tak zákazníkom zvýšiť celkovú produktivitu, skrátiť doby spracovania zákaziek a transformovať prázdny list papiera do špičkovej aplikácie s vysokou dosiahnuteľnou maržou, napríklad využitím laminovania.
Návštevníci akcie Cutting Edge budú môcť taktiež zistiť, ako môže najnovšia verzie softvéru PRISMAprepare spoločnosti Canon posilniť produktivitu a zlepšiť diverzitu aplikácií, napríklad personalizáciou. Používatelia verzie 7 tohto softvéru ťažia z intuitívnejšieho používateľského rozhrania a zdokonalenej funkcionality, zaručujúcej minimum potrebných zásahov operátora a vyššiu celkovú priechodnosť workflow. Ovládače sady nástrojov PRISMA umožňujú poskytovateľom tlačových služieb ľahko personalizovať statické dokumenty a využívať všetky riešenia pre in-line/on-line dokončovania. Predtlačová príprava a tlačová produkcia môžu byť automatizované, čo skráti dobu spracovania zákaziek a prakticky vylúči chyby obsluhy a vytvorí priestor pre využitie skúseností a znalostí operátorov v inej časti produkčného procesu, kdekoľvek inde v spoločnosti.
Každý deň bude na podujatí Cutting Edge začínať privítaním tímom vedenia spoločnosti Canon, po ktorom bude nasledovať hlavná prezentácia v podaní Jutty Kleinschmidtové, prvej a jedinej ženy, ktorá dosiahla víťazstvo na Dakar Rally, najťažšej a najdlhšej rely na svete. Jutta zdôrazní potrebu inovácií, vedúceho postavenia, motivácie a tímovej spolupráce a dôležitosť podstúpenie rizika.
Delegáti sa môžu zúčastniť mnohých seminárov s expertmi na rozvoj podnikania, inovátormi, technickými poradcami, inštruktormi a zákazníkmi spoločnosti Canon, napríklad firmou Ipskamp, ktorá bude predvádzať, ako môžu poskytovatelia tlačových služieb rozvíjať svoje hodnotové ponuky. Workshopy zamerané na podnikanie sa budú zaoberať príležitosťami rastu prostredníctvom atramentových tlačiarní alebo tým, ako môže tlač priniesť pridanú hodnotu do dnešného digitálneho sveta a automatizáciou procesov. Technické semináre sa zamerajú na správu farieb, na produkciu kníh na vyžiadanie aj na to, ako môžu značky zdokonaliť komunikáciu so zákazníkmi pre dosiahnutie ziskového rastu. Návštevníci budú mať unikátnu príležitosť prakticky sa zoznámiť s novými technológiami, vrátane tlačiarní radu imagePRESS C910.
Peter Wolff, viceprezident spoločnosti Canon Europe, PPP (Production Printing Products), EMEA Commercial Printing, k tomu dodáva: „Tento rok sa organizuje už tretí ročník podujatia Cutting Edge, ktoré vytvára účelovo zamerané prostredie pre zákazníkov, ktorí sa môžu zoznámiť s najnovším vývojom v technológiách archovej tlače a preskúmať rozsiahlu škálu aplikácií, ktoré je aktuálne možné tlačiť s využitím jediného riešenia. Akcia predvádza našim zákazníkom, ako môžu zvýšiť prevádzkovú efektivitu automatizáciou procesov a zjednodušiť produkciu kreatívnejších aplikácií vysokej kvality, aby posilnili rast svojich spoločností.“