Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

DHL je logistická spoločnosť známa po celom svete.

Jej červené logo na žltom podklade môžete spozorovať na uniformách kuriérov, u zamestnancov DHL na letisku, v skladoch, v železničných a námorných dokoch ako aj na colnom oddelení. Čo by sa však stalo, ak by sme zmazali hranicu medzi tým, čo má byť pracovným odevom a tým, čo je módnym doplnkom?

V októbri 2015 vyšiel na mólo módneho domu Vetements muž oblečený v čiernych nohaviciach s rozopnutou čiernou košeľou a niečím, čo sa stalo „fashion story roku 2016“: žltým tričkom s prozaickým červeným logom DHL. Z trička bol razom hit. Blogeri, módni stylisti i obyčajní ľudia začali nakupovať DHL tričká, fotiť sa v nich a fotky vešať na internet. Facebooky, instagramy a blogy sa zaplnili fotografiami s hashtagom #DHLworeitbest. Dôsledok – tričká sa okamžite vypredali.

V DHL sme sa rozhodli, že prinesieme tento módny fenomén do striktne korporátnej komunikácie, aby sme zviditeľnili našu značku na Slovensku trocha inak,“ vysvetľuje Andrej Hozlár, výkonný riaditeľ DHL Parcel. „Ku kampani sme pristúpili s nadhľadom, s heslom „uniforma vs. módny doplnok“. Oslovili sme niekoľko slovenských blogeriek, ktoré postupne zverejňovali svoje články, Do It Yourself blogy a postovali svoje outfity v tričkách na sociálnych sieťach.“ Každá jedna sa k téme postavila inak, jedno však ostalo spoločné –  už spomínaný nadhľad.

Značky: