Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Pri príležitosti Autosalónu Ženeva 2017 predstaví značka Citroën svoju jedinečnú identitu a dynamiku: útulnou expozíciou, ktorá predznamená vzhľad predajných miest, plnou komfortných a odvážnych vozidiel ako nový model Citroën C3.

Toto medzinárodné stretnutie je príležitosťou na predstavenie výrazných noviniek značky: nové SUV a dobrodružstvo s jedinečnými štúdiami; samostatne jazdiaci prototyp Grand C4 Picasso „Autonomous Driving”; asistenčné, systémy dostupné v novom modeli C4 Picasso či SpaceTourer; kľúčové prvky programu Citroën Advanced Comfort; a automobilový šport s návratom do WRC s vozidlom Concept C3 WRC. Automobily a online technológie s novými službami mobility dokazujú vitalitu značky a jej schopnosť odlíšiť sa od ostatných konkurentov.

Citroën predstaví na autosalóne Ženeva 2017 jedinečné automobilové zážitky s nasledovnými novinkami:

  • Svetové premiéry dvoch štúdií, ktoré demonštrujú ducha značky:
    • C-Aircross Concept: štúdia s jedinečnou plnofarebnou identitou, ktorá sa hlási do rodiny nového modelu C3, ukazuje schopnosť značky odlíšiť sa. Štúdia avizuje celosvetovú ofenzívu značky v segmente kompaktných SUV.
    • SpaceTourer 4X4 Ë Concept: pohľad na kolekciu Capsule lifestylovej značky Ë, predstavenej minulý rok na parížskom autosalóne. Moderné technicky vyspelé vozidlo s pohonom všetkých kolies pozýva na štýlovú cestu za dobrodružstvom.
  • Concept C3 WRC, predstavený v Paríži, je pretekárske vozidlo, ktoré má za sebou ostré nasadenie na Rely Monte Carlo a vo Švédsku. Citroën sa s ním vracia do kolotoča pretekov WRC.
  • Schopnosti programu Citroën Advanced Comfort sa predstavujú z pohľadu duševného komfortu a zníženia psychickej záťaže, ktoré prinesú nové asistenčné systémy. Citroën už dnes svojim zákazníkom ponúka prínosné asistenčné systémy pre zvýšenie každodennej bezpečnosti. Predstavujú prvé kroky k autonómnej jazde: Park Assist, Vision 360, Active Safety Break, adaptívny tempomat s funkciou Stop či čítanie značiek. Významným krokom k vyššej miere komfortu sú prototypy Citroën Grand C4 Picasso „Autonomous Driving”, ktoré po európskych cestách najazdili v autonómnom režime už viac ako 120 000 km. Tým výrazne prispeli k vývoju tejto technológie v spoločnosti Groupe PSA.
  • Moderný modelový rad ukazuje schopnosť značky Citroën vdýchnuť odvážnym dizajnom svieži optimistický vietor do spoločnosti veľkosériových výrobcov automobilov. Popri tom prináša aj množstvo pohodlia. Dokonalým symbolom tohto prístupu je nový model C3. Od úspešného začiatku predaja koncom roku 2016 si pripísala už viac ako 65 000 objednávok. Výraznú identitu značky prinášajú aj modely C4 Cactus, novinky C4 Picasso, SpaceTourer, ale aj E-MEHARI, jedinečný kabriolet s plne elektrickým pohonom. Všetko sú to modely, ktoré spolu s pokrokovými technológiami zvýrazňujú dizajn a komfort.
  • Moderné služby, ktoré menia pohľad na mobilitu a zjednodušujú život motoristov. Ide o služby zamerané na zákazníkov ako Citroën Advisor, internetová stránka s názormi na predajné miesta a na produkty značky Citroën. Ide o významnú novinku vo svete automobilov. Služba mobility Citroën Rent&Smile ponúka prenájom vozidla značky Citroën u predajcu. Citroën Earn&Drive umožňuje majiteľovi, aby svoje vozidlo v prípade potreby prenajímal a následne z toho zarábal peniaze.
  • Farebne príťažlivý a svetlý stánok, evokuje svojimi útulnými materiálmi príjemný životný priestor a vyjadruje slogan značky „Be Different, Feel Good”. Návštevníci spoznajú aj La Maison Citroën, ukážku nových predajných miest Citroën. Okrem toho uvidia aj priestor venovaný štúdii C-Aircross Concept, zažijú prejazd rýchlostnou skúškou WRC v 3D zobrazení, ako aj interaktívne múzeum Citroën Origins, kde sa návštevníci zoznámia s mýtickými modelmi značky.