Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Milovníci jedla si vychutnajú sushi, burgery a ďalšie dobroty s doručením zadarmo a zľavami

Spoločnosť Bolt ďalej rozširuje svoje služby na Slovensku a prináša možnosť pohodlného objednávania jedla aj obyvateľom Martina a okolia. Martin sa tak stáva už 18. mestom, kde si môžu zákazníci vychutnať jedlo z obľúbených reštaurácií priamo doma. Zároveň toto rozšírenie otvára nové príležitosti pre kuriérov, ktorí sa môžu zapojiť do rozvozu a ponúknuť svoje služby miestnym obyvateľom. Spustenie služby Bolt Food je predzvesťou ďalších pripravovaných noviniek platformy v tomto regióne, ktoré budú postupne zavedené v priebehu októbra.

Na začiatok budú pre zákazníkov dostupné reštaurácie ako NhaBe Martin, FRITO Fine Burgers, Café Pasáž, WASABI Sushi Bar a McDonald’s, pričom počet reštaurácií bude na úvod viac ako 30. Okrem toho môžu zákazníci využiť úvodné zľavy až do výšky 30 % a doručenie zadarmo.

Rozvoz bude dostupný nielen v Martine, ale aj v jeho širšom okolí vrátane miest a obcí Vrútky, Dražkovce, Sučany, Turany, Košťany nad Turcom a Kláštor pod Znievom. Partnerskí kuriéri sa postarajú o rýchle a spoľahlivé doručenie jedla priamo k vašim dverám.

„Našou prioritou je urobiť rozvoz jedla čo najdostupnejší a najrýchlejší, aby si naši zákazníci mohli vychutnať kvalitné jedlo z obľúbených reštaurácií pohodlne u seba doma. Pre partnerských kuriérov v Martine a okolí je to výborná príležitosť na zlepšenie príjmov, najmä počas chladnejších mesiacov, keď rastie záujem o rozvoz jedál,” hovorí Jakub Moško, generálny riaditeľ Bolt Food na Slovensku. Reštaurácie zapojené do platformy získavajú spoľahlivý zdroj príjmov a majú možnosť osloviť širšiu skupinu zákazníkov, ktorí radi využívajú pohodlie objednávania cez aplikáciu Bolt Food. Veríme, že aj ďalšie pripravované služby, ktoré v Martine spustíme v priebehu októbra, poskytnú obyvateľom regiónu ešte viac možností.“

Aplikáciu Bolt Food na objednávanie jedla si môžete stiahnuť prostredníctvom Google Play alebo App Store. Potom si už len stačí vybrať jedlo zo širokej ponuky reštaurácií. Pred potvrdením objednávky aplikácia zákazníkom zobrazí cenu a predpokladaný čas doručenia. Po celý čas môže zákazník sledovať stav svojej objednávky a priebeh doručenia. Platba za doručenie je bezkontaktná. Vodič doručí a vyloží objednané, vopred zaplatené jedlo na mieste určenom zákazníkom prostredníctvom aplikácie. Po doručení sa suma za jedlo stiahne z platobnej karty uvedenej v aplikácii. Reštaurácie a kuriéri sa môžu zaregistrovať na webovej stránke food.bolt.eu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.