Spoločnosť clickBakers prichádza na slovenský a český reklamný trh s riešením, ktoré mení možnosti nastavenia a cielenia internetových kampaní.
Ako jediná používa technológiu post-click optimalizácie, pri ktorej sa obsah reklamnej kampane prispôsobí konkrétnemu používateľovi až po jeho kliku na banner, a to na základe získaných technických parametrov. Nový spôsob prináša výhody nielen inzerentom a publisherom, ktorí reklamu na svojom webe zobrazujú, ale aj samotnému používateľovi. clickBakers v súčasnosti spracuje až 100 miliónov klikov denne.
clickBakers je samostatné riešenie na báze cloudu, ktoré zvyšuje konverzný pomer, jeden z najdôležitejších ukazovateľov v online marketingu. Pri určitých typoch kampaní vie dosiahnuť nárast až o 40%. Je to možné vďaka POST-CLICK OPTIMALIZÁCII, čiže vhodnému využitiu dát o koncovom používateľovi po tom, ako klikne na reklamu. Následne sa mu na cieľovej landing page zobrazí relevantnejší obsah, prispôsobený získaným informáciám.
clickBakers presne identifikuje technické parametre kliku
Ako jediná technológia na slovenskom trhu vie clickBakers s úplnou presnosťou určiť mobilného operátora koncového používateľa, typ zariadenia (PC, mobil, tablet), operačný systém aj typ pripojenia (wi-fi, 3G,4G) prostredníctvom Mobile IP. clickBakers vie tiež optimalizovať kampaň aj na základe lokalizácie používateľa na úrovni krajiny, mesta či obce (Geo IP). clickBakers tak skracuje cestu k cieľovej stránke. Používateľa systému Android môže napríklad presmerovať priamo do Google Play (Chrome Web Store), kde môže rovno vykonať nákup. V prípade lokalizácie prostredníctvom Geo IP môže zobraziť cieľovú stránku na pobočku v mieste jeho bydliska či najbližšie k používateľovi.
Efektívnejšia reklama, vyššie zisky pre inzerentov
Vďaka clickBakers môžu mediálne a reklamné agentúry ako aj samotní inzerenti zlepšiť filtrovanie klikov a cielenie, zvýšiť konverzný pomer a v konečnom dôsledku maximalizovať svoje zisky z online reklamy.
„Reklama na internete, a špeciálne v mobilnom prostredí, nie je dostatočne cielená a efektívna, a to napriek množstvu dát, ktoré dnes už vieme o používateľoch zistiť. Pritom budúcnosť internetu je práve na mobile. Lepšie cielenie je prospešné ako pre publisherov, nákup a inzerentov, ktorí týmto spôsobom dosiahnu vyššiu mieru konverzie a vyššie zisky, tak pre koncových používateľov, ktorým prináša relevantný obsah,“ hovorí Adrian Brázdil, Senior Sales Manager v clickBakers.
100 miliónov klikov denne
clickBakers už vyše roka poskytuje svoje služby medzinárodným klientom ako sú digitálne reklamné a výkonnostné siete, reklamné a mediálne agentúry, affiliate programy, mobilní operátori, a nezávislí inzerenti. Počet klikov, ktoré clickBakers spracuje v rámci klientských kampaní, presahuje až 100 miliónov denne. Pri kampani jedného z affiliate programov zvýšil systém clickBakers konverzný pomer až o 40%.