Coolpad: S Európskym trhom to myslíme smrteľne vážne, časť 1
Mali sme možnosť položiť mu niekoľko otázok ohľadne nášho regiónu, ale aj vývoja smartfónov vo firme Coolpad. Pán Liu Jianfeng nám hneď na začiatku povedal, že Coolpad to myslí s radikálnym vstupom na európsky trh smrteľne vážne. Je to pre túto značku podstatný zahraničný trh, hneď za vstupom Coolpadu na americkú pôdu. Rovnako je pre Coolpad významný aj indický trh. Pripomeňme, že Coolpad mal na CESe svoj stánok a o túto značku je v USA záujem.
Pri rozširovaní svojho podielu na trhu v EU chce Coolpad postupovať krok po kroku. Rovnaký postup sa použil Liu Jianfeng aj v jeho predchádzajúcom pôsobisku (ako sme zistili, bola to firma Huawei). Liu považuje za jeden z rozhodujúcich prvkov v Európe aj víťazstvo značky Coolpad v hlasovaní komisie európskych novinárov EISA, ktorej členom je aj magazín TOUCHIT.
Podobné články
Vyhrajte tepovač Silvercrest
Netflix kúpi HBO. Dočkáme sa veľkej filmovej knižnice?
Insta360 Antigravity A1: Mini dron, ktorý celkom mení pohľad na lietanie
Objednajte si ročné predplatné TOUCHIT so ZONER STUDIO a ušetrite až 41 eur