Coolpad: S Európskym trhom to myslíme smrteľne vážne, časť 1
Mali sme možnosť položiť mu niekoľko otázok ohľadne nášho regiónu, ale aj vývoja smartfónov vo firme Coolpad. Pán Liu Jianfeng nám hneď na začiatku povedal, že Coolpad to myslí s radikálnym vstupom na európsky trh smrteľne vážne. Je to pre túto značku podstatný zahraničný trh, hneď za vstupom Coolpadu na americkú pôdu. Rovnako je pre Coolpad významný aj indický trh. Pripomeňme, že Coolpad mal na CESe svoj stánok a o túto značku je v USA záujem.
Pri rozširovaní svojho podielu na trhu v EU chce Coolpad postupovať krok po kroku. Rovnaký postup sa použil Liu Jianfeng aj v jeho predchádzajúcom pôsobisku (ako sme zistili, bola to firma Huawei). Liu považuje za jeden z rozhodujúcich prvkov v Európe aj víťazstvo značky Coolpad v hlasovaní komisie európskych novinárov EISA, ktorej členom je aj magazín TOUCHIT.
Podobné články
Ryanair zakázal papierové boarding passy. Čo ak vám zlyhá mobil alebo ho nemáte?
OnePlus 15: Ako sledovať uvedenie na globálny trh
Steam Machine kombinuje počítač a hernú konzolu. Do predaja príde na jar 2026
Ako bolo na IT SHOW 2025 v Košiciach – fotogaléria
Taliansko začalo overovať vek na stránkach pre dospelých 18+