ČSOB dáva priestor talentom a tento raz sa rozhodli podporiť dobrú vec so vzdelávaním. V spolupráci s organizáciou Challengest sme zrealizovali výzvu pre študentov, ktorí sa mohli zapojiť do prezentovanej myšlienky. Z prihlásených boli vybraní traja finalisti, ktorí prezentovali svoje nápady pred našimi odborníkmi.
Andrea Király, riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB
„Vo výzve sme chceli dať priestor mladým talentom na to, aby spojili propagáciu myšlienky pomoci a vzdelávania. Cieľom bolo predostrieť marketingové návrhy na odprezentovanie ČSOB nadácie a jej príspevku za každé venované euro od ľudí. Prezentované projekty ma zaujali a bolo ťažké vybrať víťaza. Každý projekt priniesol unikátnu myšlienku a bol zároveň realizovateľný. Zvíťazila myšlienka s najväčším virálnym potenciálom.“
Elena Bročková, špecialistka pre zodpovedné podnikanie a sponzoring ČSOB
„Našou dlhodobou stratégiou je pomáhať, kde je to najviac potrebné a zároveň podporovať mladé talenty a ich rozvoj. Sme radi, že týmto projektom sa nám to podarilo a prezentované riešenia boli pre mňa osobne veľkou inšpiráciou.“
Eliška Čepcová, personálna konzultantka ČSOB
„Chceme dávať priestor talentom, pracovať s nimi na reálnych zadaniach a dávať im možnosť realizácie. Projekty tohto druhu sú prínosom pre obe strany, naši odborníci zdieľajú so študentmi svoje odborné skúsenosti a na druhej strane od študentov čerpajú inšpiráciu. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu aj v rámci polročnej platenej stáže pre študentov v rámci ČSOB Trainee Programu.“
Jozef Porhinčák, Challengest
„ČSOB bola pre nás špecifická firma z bankového sektora a zaujala projektom týkajúcim sa tretieho sektora a nadácie. Sme radi, že sme mohli byť nápomocní pri realizovaní a rozširovaní tejto filantropickej myšlienky. V našej spoločnosti kontinuálne pracujeme s mladými talentami, ktoré prezentujú svoju pridanú hodnotu a šikovnosť firmám. Tak tomu bolo aj v tomto prípade, kedy finálová trojka nesklamala.“
Martina Miháľová, Slovenská technická univerzita v Bratislave
Martina študuje chémiu na Slovenskej technickej univerzite, avšak láka ju aj marketingová oblasť. Zapojila sa preto do projektu Challengest a dostala som do finálnej trojky. Na základe vyhodnotenia poroty sa stala celkovou víťazkou.
Martinin projekt „Superhrdinský filantrop“
„Myslím si, že každý chce byť hrdinom a prostredníctvom tejto myšlienky som chcela zviditeľniť a predstaviť možnosť, ako pomôcť ľuďom v ťažkej situácii. Zamerala som sa na sociálnu sieť Facebook s tým, že informácia by sa rýchlo šírila medzi ľuďmi a tým pádom by bola väčšia šanca na vyzbieranie čo najviac finančných prostriedkov na pomoc chorým.“
Peter Sagan (áno, je to skutočné menoJ), Ekonomická univerzita Bratislava
Peter študuje Podnikové financie na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Oblasť bankovníctva ho láka, preto sa rozhodol zapojiť do projektu, aby skúsil prezentovať svoje nápady v praxi a predstaviť ich odborníkom.
Petrov projekt „Daj euro a nadácia ČSOB dá druhé“
„Ako komunikačný prostriedok som si vybral sociálnu sieť Facebook. Vytvoril by som skupinu s názvom „Daj euro a nadácia ČSOB dá druhé“, kde by som pozval konkrétnych ľudí s cieľom čo najlepšie spropagovať kampaň. Vo vytvorenej skupine by som zverejnil fotografiu, na ktorej by bola informácia ohľadom kampane. Cieľom projektu by bolo zdieľanie tejto fotografie a prizvanie ďalších ľudí do skupiny, čím by sa myšlienka stále viac a viac propagovala.“
Lukáš Hanko, Ekonomická univerzita v Bratislave
Lukáš študuje v 3. ročníku v odbore podnikanie v obchode. Zaujíma ho marketing a oblasť ľudských zdrojov, preto sa zapojil do súťaže a uspel. Dostal sa medzi trojicu najlepších.
„Z2násob šancu na záchranu“
„Ako spôsob prezentácie a promovania kampane som si vybral vytvorenie internetovej stránky, kde by bolo zverejnené propagačné video s príbehom rodiny, ktoré by malo motivovať širokú verejnosť k podpore tejto myšlienky. Myšlienka by sa propagovala aj na sociálnych sieťach formou príspevkov tých, ktorí prispeli.“