Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ČSOB Poisťovňa sa stala najlepšie hodnotenou poisťovňou v oblasti kvality predaja životného poistenia.

Vyplýva to z nezávislej voľnopredajnej štúdie založenej na výsledkoch mystery shoppingu realizovanom agentúrou Market Vision Slovakia koncom roka 2015.

Kvalita obsluhy

Mystery shopping hodnotil index kvality obsluhy, kde sa ČSOB Poisťovňa umiestnila na prvom mieste spomedzi dvanástich hodnotených poisťovní. „Som rád, že kvalita služieb našej ČSOB Poisťovne na predajných miestach obstála najlepšie, čo dokazuje snahu kontinuálne pracovať na vysokej kvalite  služieb pre našich zákazníkov,“ povedal Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne.

„Počas desiatich návštev v ČSOB Poisťovni sa deviatim poradcom podarilo ponúknuť zákazníkovi správne riešenie jeho požiadavky, z toho sedem poradcov sa aktívne snažilo uzavrieť obchod,“ opisuje výsledky mystery shoppingu Daniela Šišuláková, projektová manažérka z Market Vision Slovakia.

Podľa štúdie bol priebeh návštev v ČSOB Poisťovni v takmer všetkých oblastiach hodnotený nad trhovým priemerom. V hodnotení predajných miest ČSOB Poisťovne obstála najlepšie pobočka na Hlavnej ulici v Prešove. „Ak rozdelíme hodnotené oblasti na drobné, ČSOB Poisťovňa získala prvenstvo v analýze sekundárnych potrieb klienta, najlepšie ohodnotená bola aj v oblasti uzavretia obchodu, ako aj v celkovom hodnotení,“ vymenúva Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne.

Exteriér a interiér pobočiek

Štúdia ohodnotila pobočky ČSOB Poisťovne ako pracoviská s čistým interiérom a s dostatočným množstvom propagačných a produktových letákov v informačných stojanoch. V celkovom hodnotení exteriéru a interiéru obstáli pobočky ČSOB Poisťovne spomedzi hodnotených poisťovní na druhom mieste.  „V jednom prípade nebol interiér a exteriér pobočky hodnotený, nakoľko stretnutie s klientom sa uskutočnilo v kaviarni. V tomto prípade bol klient kontaktovaný zástupcom ČSOB Poisťovne, ktorému bol odovzdaný kontakt na klienta z infolinky, čo hodnotíme pozitívne,“ vysvetľuje Daniela Šišuláková z Market Vision Slovakia.

Poisťovne boli v nezávislom mysterry shoppingu hodnotené aj v ďalších oblastiach súvisiacich s kontaktom so zákazníkom. Prihliadalo sa na privítanie zákazníka, analýzu jeho primárnych potrieb, konzultáciu s návrhom a ponukou riešení, predajný potenciál, analýzu sekundárnych potrieb či uzavretie rozhovoru s klientom.

Hodnotila sa aj internetová stránka spoločnosti, kde ČSOB Poisťovňa obstála na peknom 3.mieste či infolinka, ktorej patrí v hodnotení veľmi pekná strieborná priečka.

„Našou dlhodobou snahou je ponúkať zákazníkom vysoko kvalitné služby s prvotriednym servisom dávajúc do popredia potenciál využitia viacerých produktov pod jednou strechou ČSOB Finančnej skupiny. Výsledky prieskumu nás potešili a sú pre nás motiváciou naďalej na sebe pracovať,“ uzavrel Daniel Jursa, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne.

Značky: