Hra, ktorá je síce terčom kritiky, no zároveň je ohromne úspešná.

CD Projekt vo svojej správe pre investorov ohlásil predaj hry v počte 13 miliónov kópií. Toto číslo v sebe obsahuje digitálny aj fyzický predaj. Po vlne kritiky s chybovosťou hry to najprv vyzeralo na hromadný prepadák a masové vracanie hier späť do obchodov.

Nie všetky hry sa dajú vrátiť a v závislosti od podmienok to treba vziať na zreteľ. Stretnúť sa môžete s tým, že po odohraní viac ako dvoch hodín hry ju už nebudete môcť vrátiť späť. Toto ale nebude prípad Cyberpunku.

Hoci v predaji 13 mil. kópií sa už počítalo aj s tým, že niektoré predaje boli anulované a licencia hry vrátená. Teda samotné číslo predajnosti bude ešte vyššie. Teraz sa vývojári sústreďujú na odhaľovanie chýb.

Niektorí hráči sa zase chvália na internete vtipnými snímkami prepadnutých áut vo vozovke alebo inými nedokonalosťami, ktoré sa objavujú počas hrania. Odladiť hru tohto typu nie je vôbec jednoduché. Prakticky sa to týka všetkých hier s otvoreným svetom. Nepotešila ani správa o poškodzovaní úložného súboru.

Nateraz ostáva klasická otázka. Kupovať hru hneď v jej začiatku alebo si počkať na tonu opravných verzií? V tomto prípade by to znamenalo gigabajty dát. Avšak hráči neinštalujú len opravné verzie ale aj niečo navyše. Herné firmy tak vedia zaobaliť potrebu opravných aktualizácií pod rúško ďalších rozšírení do hry. Takto to robí napríklad Microsoft so svojím Flight Simulatorom.

Zdroj + titulný obrázok: CD Projekt

Prečítajte si aj:

Google Stadia napína svaly: Zahrali sme si Cyberpunk 2077

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.