Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenský a český predajca spotrebnej elektroniky DATART oslavuje 25. narodeniny.  Pri tejto príležitosti si pre zákazníkov prichystal darček v podobe kupónových knižiek so zľavami.  

Na začiatku príbehu spoločnosti DATART bola partia hudobných fanúšikov, ktorí v roku 1990 založili veľkoobchod s audiokazetami pod týmto názvom. Firma postupne prešla prvými nesmelými krokmi, raketovým štartom i ťažkým obdobím. Momentálne sa teší veľmi dobrej kondícii a tento rok oslavuje 25 rokov na trhu. Aj preto sa rozhodla svojich zákazníkov na Slovensku i v Čechách odmeniť.

 

„Začiatkom februára v rámci dvadsiateho piateho výročia spoločnosti DATART  sa môžu zákazníci tešiť na kupónové knižky, ktoré obsahujú produkty a služby so zľavami alebo darčeky. Knižky nebudú bežne k dispozícii, vzťahujú sa len sa len k tejto príležitosti,“ informuje Iva Pavlousková, tlačová hovorkyňa DATARTu. „Ústrednou témou chystanej kampane v TV, tlači i on-line koncom zimy – teda koncom februára s presahom do marca – bude motto „25 rokov s vami“. Ponesie sa v duchu „oslavujeme narodeniny, ale darčeky dostávate Vy“. V rámci podpory nášho výročia plánujeme i špeciálny in-store design,“ dodáva Pavlousková.

 

 

Dôležité míľniky

1990 – založenie DATARTu ako veľkoobchodu s audiokazetami a elektronikou

1993 – otvorenie prvej maloobchodnej predajne

1998 – orientácia na predajne v novovznikajúcich nákupných centrách

2000 – vstup do medzinárodnej skupiny Kingfisher plc (neskôr premenovanej na Darty)

2008 – predstavenie konceptu „Záväzok dôvery“ zahŕňajúci najlepší sortiment, cenu, služby

2011 – zjednotenie cien v kamenných predajniach a v e-shope, spustenie programu pre zákazníkov „Môj DATART“

2014 – spustenie programu pre firemných zákazníkov „DATART pre firmy“, otvorenie prvého Kuchynského štúdia DATART (v ČR), spustenie predaja vlastnej značky kávy Nero a návrat firmy do českých rúk

2015 – predstavenie konceptu „Predajne 21. storočia“ v pražskej pobočke v Centre Chodov

2016 – oslava 25. narodenín a „prezliekanie“ predajní do nového konceptu

 

„V súčasnej dobe postupne prestavujeme naše predajne do nového konceptu Predajne 21. storočia, ktorý sme vytvorili v spolupráci s architektmi a dizajnérmi a predstavili sme ho minulý rok na jeseň.

V rámci tohto konceptu predstavujeme tovar originálnym, hravým a interaktívnejším spôsobom. Naším cieľom je, aby bola značka DATART atraktívnejšia, viac sexy. Zároveň chceme vniesť so biznisu viac vtipu, hravosti a odvahy,“ prezrádza Iva Pavlousková, tlačová hovorkyňa DATARTu.

 

DATART ďakuje všetkým zákazníkom, zamestnancom i obchodným partnerom za priazeň a teší sa na ďalšiu spoluprácu. V priebehu celého roka 2016 firma pripravuje mnoho ďalších zaujímavých akcií.

Značky: