Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Predajca elektra Datart otvoril v Trnave novú predajňu, ktorá je prvou na Slovensku v rámci konceptu „Predajňa 21. storočia“. Hlavným motívom unikátneho konceptu je humanizácia priestoru. Dôraz je kladený na prehľadnosť vystaveného tovaru, jednoduchšiu orientáciu a pohyb v predajni vďaka použitiu nových materiálov a technológií.  

Koncepcia predajne je riešená unikátnym spôsobom, ktorý zatiaľ nikto iný na Slovensku neponúka. Pri tvorbe nadčasového dizajnu sa Datart v spolupráci s architektonickým ateliérom Lila inšpiroval v zahraničí. Rovnako vychádzal zo svojich dlhodobých skúseností, z potrieb a prianí zákazníkov a aktuálnych trendov životného štýlu. „Zákazníkom chceme čas strávený v našej predajni čo najviac spríjemniť. V novom dizajne používame prírodné odtiene zelenej a viac drevených prvkov,“ hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predaja Datartu.

Nová predajňa Datartu sa nachádza v trnavskom obchodnom centre City Arena, kde doteraz obchod so spotrebnou elektronikou chýbal. Ide o menšiu predajňu s plochou 435 m2 a otváracou dobou denne od 9 do 21 hod. „V predajni máme z každej kategórie vystavené to najzaujímavejšie, čo trh ponúka. S výberom vhodného spotrebiča zákazníkom poradia naši špecialisti, ktorí poznajú celý sortiment Datartu. Ak tovar nemáme priamo v predajni, tak ho zákazníkovi v prípade záujmu objednáme. Veľké spotrebiče rozvážame našou Datart dopravou sedem dní v týždni. Nový spotrebič vynesieme zákazníkovi až na určené miesto, zapojíme ho, predvedieme, upraceme po sebe a v prípade záujmu odvezieme starý na ekologickú likvidáciu,“ dopĺňa Ivo Burian, oblastný manažér predaja pre Slovenskú republiku. Dodáva: „Predajňa je navyše šetrnejšia k životnému prostrediu. Vďaka novému LED osvetleniu, usporiadanému do zaujímavého dizajnu, ušetrí až tretinu elektrickej energie.“

Značky: