Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Popredný predajca elektroniky na Slovensku Datart predstavil nový dizajn svojho internetového obchodu.

Nový web má prehľadnejšie užívateľské prostredie, vyhľadávanie aj popisy produktov. Prináša nový košík a prispôsobuje sa užívateľovi na základe reálneho správania ostatných zákazníkov.

„Zásadne sa zmenila viditeľná časť webu. Dôraz sme kládli na prehľadnosť, inšpirovali sme sa predovšetkým aktuálnymi trendmi a logickým zoskupovaním objektov. To je známe napríklad zo sociálnych sietí,“ povedal Jan Samko, marketingový riaditeľ spoločnosti Datart. Práve jeho tím pracoval od jari tohto roku na redizajne.

Aktualizácia obsahuje nielen nový dizajn, ale aj pomocníkov a inteligentné plug-iny. Tie menia stránky podľa potrieb a individuálneho správania zákazníkov, ktorí tovar už nakúpili či vyhľadávali. Takto vytvorený obsah pomáha zákazníkom pri výbere a orientácii.

„Každý užívateľ od teraz vytvára svojím nákupným správaním cestu či väzby na odporúčania pre ďalších zákazníkov. Obľúbené produkty a aj to najlepšie z vhodného príslušenstva má teraz zákazník poruke. Nákup sa tak stáva príjemným a efektívnym procesom,“ doplnil J. Samko.

Užívateľ ľahko zistí, aké aktuálne zľavy a akcie Datart ponúka, ktorý tovar je najpredávanejší, podľa čoho vybrať daný spotrebič a môže si prečítať recenzie na konkrétne produkty. Rady a návody, ako si vybrať jednotlivé spotrebiče, nájde užívateľ hneď na úvodnej stránke. Nový vzhľad internetového obchodu je ďalším krokom v projekte redizajnu predajní Datart. Jeho hlavným cieľom je, aby sa zákazník cítil pri nákupe príjemne.

„Stavali sme web tak, aby sme na ňom radi nakupovali my sami. Verím, že sa naň zákazníci budú radi vracať,“ uzavrel Jan Samko.

Spoločne s redizajnom e-shopu prebieha aj expanzia kamenných predajní. V tomto roku Datart predstaví novú predajňu v Trnave.

Značky: