Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic prebehla v minulom roku veľmi úspešne. Tržby Datartu v roku 2018 dosiahli viac ako 292 mil. EUR, medziročne tak narástli o viac ako 3,5%.

V lete minulého roku sa Datart stal plne súčasťou skupiny HP Tronic, ktorá na Slovensku prevádzkuje prostredníctvom firmy Elektrosped okrem Datartu i e-shop Hey.sk. HP Tronic sa rozhodol používať pre elektropredajne ako hlavnú značku Datart. „V roku 2018 presiahli maloobchodné tržby Datartu 292 mil. EUR, medziročne nám tak vzrástli o viac ako 3,5%. Len v decembri, ktorý patrí do našej hlavnej sezóny, sa tržby zvýšili o takmer 5% oproti roku 2017. Hlavnú zásluhu na vynikajúcom výsledku majú predovšetkým e-shopy Datart.cz a Datart.sk a to aj napriek tomu, že sme v októbri prerušili spoluprácu s cenovým porovnávačom Heureka,“ komentuje výsledky František Mikoška, ​​obchodne marketingový riaditeľ HP Tronic. Za rok 2017 tržby Datartu dosiahli 281 mil. EUR.

V súčasnej dobe má Datart 111 predajní a dva e-shopy Datart.cz a Datart.sk. „Aj v tomto roku plánujeme pokračovať v otváraní nových Datart predajní. Pre zákazníkov tiež zlepšujeme naše unikátne služby, vrátane veľmi obľúbeného osobného odberu v predajni do 60 minút zdarma a našej Datart dopravy. Naším cieľom je jednak zvýšenie komfortu pre zákazníka, ale aj zrýchlenie týchto služieb. V e-shopoch sa zameriame na zlepšenie pohodlia počas nakupovania, predovšetkým potom v mobilnej verzii, kde cítime veľký potenciál ďalšieho rastu,“ dopĺňa František Mikoška. Zároveň bude Datart rozširovať ponuku produktov a služieb pri zachovaní vysokého štandardu starostlivosti o zákazníkov. Dôraz pritom bude klásť na ponuku naozajstných služieb eketrošpecialistu, ktorými sa chce odlíšiť od ostatných.

Značky: