Čakanie v rade môže byť minulosťou. ČSOB ponúka ďalšiu praktickú inováciu s cieľom ušetriť klientom čas a zjednodušiť procesy. Tento raz prináša možnosť objednať sa online na konzultáciu do pobočky. Človek sa môže objednať na presnú hodinu do ktorejkoľvek pobočky ČSOB prostrednítvom stránky www.csob.sk či mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.
Ako sa objednať na návštevu pobočky
Objednať sa na konzultáciu do pobočky je rýchle a jednoduché. Stačí, keď užívateľ vyplní formulár „Osobná konzultácia“, ktorý sa nachádza na internetovej stránke banky alebo v mobilnej aplikácií ČSOB SmartBanking. Následne doň treba zadať tému, ktorú chce v pobočke riešiť, ako je napríklad hypotéka, sporenie či účty. Ďalším krokom je vybrať si pobočku, ktorú chce navštíviť a samozrejme, dátum spolu s časom stretnutia. ČSOB v nadväznosti na to telefonicky kontaktuje klienta, potvrdí si s ním termín stretnutia a v určenom čase ho v pobočke prednostne obslúži bez toho, aby čakal, kým sa dostane na rad.
Záujem aj o online objednanie produktov rastie
Pozreli sme sa aj na to, aký je záujem o online zriadenie produktov. ČSOB totiž už viac ako rok ponúka možnosť online objednania produktov prostredníctvom portálu „Moja ČSOB“. „Nakupovanie“ priamo z pohodlia obývačky je tak možné aj v banke a len niekoľko kliknutí stačí na to, aby človek uzavrel účet, začal sporiť, či požiadal o úver. Za rok existencie portálu možno skonštatovať, že ľudia preferujú najmä možnosť online zriadenia úveru s okamžitým čerpaním.
Vedeli ste, že…
- ČSOB ako prvá banka na Slovensku priniesla klientom bezpečnostné schránky v jednej zo svojich pobočiek s prístupom na odtlačok prsta,
- ČSOB záleží na spokojnosti všetkých, preto až 96 pobočiek z celkového množstva 117 má bezbariérový prístup. Do väčšiny pobočiek sa tak bez problémov dostanú mamičky s kočíkmi alebo ľudia na vozíčku.