U nás v agentúre používame viaceré nástroje na zefektívnenie našej práce.

Na procesy, ktoré sa pravidelne opakujú, sa snažíme nájsť vždy nástroj, ktorý to dokáže urobiť za nás a automaticky. Ideálne, ak je náš zásah do nich čo najmenší. Čas, ktorý tým ušetríme, venujeme klientovi späť, navrhneme zaujímavú stratégiu, otestujeme nové postupy a kreatívy, školíme.

Zo všetkých, ktoré používame by som vám dnes predstavila dva, každý pomôže v inej oblasti a najlepšie fungujú spoločne. Dokonca sú slovenské, so zákazníckou podporou, akí sa len tak nevidí – excelentná a rýchla.

Blue Winston

Úžasný nástroj, keď potrebujete automatizovať svoje AdWords kampane. Pracujem s ním pri viacerých klientoch už viac ako pol roka a konštatujeme, že keď prekonáte prvé mesiace, začne vám zarábať celkom dobré peniaze. So všetkými nastaveniami vám pomôže ochotný support, dokonca vám to celé nastavia, naučia vás pracovať s ich systémom. V podstate to urobia tak dobre, že sa do účtu ani moc nemusíte pozerať. Stačí raz za pár dní na niekoľko minút, upraviť, čo je potrebné a zase máte pokoj.

Tento nástroj za vás zvyšuje/znižuje cenu, pauzne nefungujúce kľúčové slová, vie zapnúť/vypnúť reklamy,… Samozrejme to nie je pre každého klienta vhodné. Prvý mesiac-dva musíte počítať s tým, že náklady budú prevyšovať zisky. Nástroj sa musí učiť, aby mohli reklamy prinášať peniaze. Asi najväčšou výhodou je to, že vytvorí longtailové kľúčové slová a dynamicky ich dopĺňa do reklám. Ak by ste niektoré reklamy mali robiť ručne, nedoklikali by ste sa až na koniec. Dokonca si môžete vybrať, že budete cez nich inzerovať len niektoré svoje produkty alebo kategórie produktov.

Luigi’s Box

Viete ako ľudia používajú na vašom webe vyhľadávanie? A chceli by ste to vedieť? Stačí si na svoj web implementovať jednoduchý kód a môžete sa tešiť na prehľadné grafiky a dáta, ktoré sa stanú vašou závislosťou. Presne uvidíte, koľko ľudí vyhľadávalo na vašom webe a aj to, čo vyhľadávali, aké dostali výsledky, kam potom vo výsledkoch klikli,… Predstavte si, že predávate slnečné okuliare a síce viete, aké sú trendy a čo potrebujete mať túto sezónu na sklade, no radi by ste svojim zákazníkom priniesli niečo, čo skutočne chcú a potrebujú.

Bez toho, aby ste sa ich to opýtali v dotazníku, na sociálnych sieťach,… to viete najrýchlejšie zistiť z vyhľadávania na vašom webe. Možno dané okuliare aj máte na svojom webe, ale volajú sa inak. Cez tento nástroj si viete tento „problém“ opraviť a zrazu vám začnú stúpať objednávky. Rovnako ľahko aj zistíte, aké produkty by ste mali naskladniť, o čo je najväčší záujem.

A úplne najlepšie na týchto dvoch nástrojoch je to, že dokonale spolupracujú. Vyhľadávacie dotazy zadané na vašom webe sa z Luigi’s Boxu cez xml feed naťahujú do BlueWinstonu a vytvárajú sa na ne osobitné kampane, ktoré majú vysoký konverzný pomer. Zaplatíte málo v kredite, no zarobí vám to násobne vyššie peniaze. Napr. zaplatíte 20 eur a v objednávkach vám nabehne 2000 eur.

Ja ich oba veľmi rada používam a odporúčam ich minimálne na otestovanie. Skúste aj vy!

Alica Šromovská, Effectix.com

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.