Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aj tento rok sa Slovak Telekom, popredný poskytovateľ ICT a telekomunikačných služieb na Slovensku, umiestnil medzi tromi najlepšími zamestnávateľmi v súťaži Najzamestnávateľ, ktorú organizuje Alma Career Slovakia. V kategórii IT a Telekomunikácie získal 2. miesto v náročnej konkurencii 23 nominovaných firiem z tohto odvetvia.

Obhájenie takéhoto vysokého umiestnenia je pre nás cťou, a zároveň záväzkom pokračovať v našom úsilí byť výnimočným zamestnávateľom. Veríme, že dôležitosť počúvania a vzájomného rešpektu nám umožní aj naďalej vytvárať prostredie, v ktorom sa každý člen tímu bude cítiť ocenený, podporovaný a rešpektovaný,“ uviedla Jitka Adámková, HR riaditeľka a členka predstavenstva Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.

Telekom stavil na diverzitu a inklúziu

V roku 2024 sa Slovak Telekom intenzívne venoval téme diverzity a inklúzie prostredníctvom iniciatívy „V Téčku môžeme byť sami sebou“. V rámci nej napríklad podporuje ženy pri ich kariérnom rozvoji v riadiacich pozíciách, pozornosť venuje aj podpore rodičov, aby mohli skĺbiť pracovný a rodinný život bez obmedzení. Slovak Telekom zamestnáva viac než 25 rôznych národností a kultúr, čo prispieva k výnimočnosti každého zamestnanca.

Veríme, že takéto aktivity nás posunú ďalej, k čomu prispela aj naša employer brandingová kampaň s témou „V Téčku môžeme byť sami sebou“. A nielen v nej ukazujeme, že sme iní, ako len štandardný telco operátor. Sme miestom pre každého, firmou, kde každý môže byť sám sebou,“ vysvetlil postoj firmy Lukáš Ondřej, Head of People Experience and Talent Management.

Autentickosť na prvom mieste

Slovak Telekom poskytuje svojim zamestnancom širokú ponuku benefitov, programy na zamerané na rozvoj a vzdelávanie, ako aj starostlivosť v oblasti zdravia a wellbeingu. Pri svojej komunikácii so zamestnancami sa zameriava na otvorenosť a transparentnosť.

Vlani predstavil iniciatívu LinkedIn ambasádori, ktorá prináša príbehy zamestnancov cez ich osobné profily a najmä ich vlastnú skúsenosť. „People Experience, teda zamestnanecká skúsenosť, je pre nás v HR alfou a omegou toho, čo robíme. Aj vďaka tomu máme v Slovak Telekome vysokú angažovanosť zamestnancov, čo je predpokladom pre úspech celej firmy. Zároveň veríme, že dôležitosť počúvania a vzájomného rešpektu nám umožní aj naďalej vytvárať prostredie, v ktorom sa každý člen tímu bude cítiť ocenený, podporovaný a rešpektovaný,“ uzavrela Jitka Adámková.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.