Zdá sa, že #DeleteFacebook nezafungoval.

Aj napriek veľkej kampani na sociálnej sieti Twitter,  #DeleteFacebook, sa na základe zistení investičnej banky Goldman Sachs ukázalo, že ani kampaň a ani samotný škandál nemali vplyv na používanie Facebooku.

Ešte v roku 2016 malo uniknúť z Facebooku 87 miliónov používateľských informácií, ktoré mali byť použité na ovplyvnenie volieb v USA. Okrem Facebooku sa tento škandál týkal aj spoločnosti Cambridge Analytica.

Podľa informácií spoločnosti Business Insider sa používanie sociálnej siete Facebook počas tohto ťažkého obdobia skutočne zvýšilo. Aprílové štatistiky comScore poukazujú aj na 7 % medziročný nárast (v USA) používateľov na mobilných platformách. Celkovo tak využíva Facebook už 188,6 miliónov amerických používateľov.

Rast bol zaznamenaný aj v dĺžke času, ktorý používatelia strávia na sociálnej sieti online.

Dokonca sa podľa Deutsche bank zistilo, že ani veľké “čistky ” v podobe odstránenia 583 miliónov falošných účtov nemali na používateľskú základňu žiaden celoplošný vplyv. 

Zdroj: Tech Radar

Prečítajte si aj:

Samsung inšpiruje: Galaxy S9 nahradí váš spomalený iPhone

Značky: