Facebook nás tak ovplyvňuje viac, než si myslíme.
Kto si myslí, že Facebook po škandále s Cambridge Analytica upadá, je na omyle. Podľa najnovších štatistík o používaní prehliadačov na mobilných zariadeniach je prehliadač vstavaný v aplikácii Facebooku tretím najpoužívanejším v Spojených štátoch. Získal tak relatívne vysoký podiel 7,63%. Na prvé alebo druhé miesto sa však ani z diaľky nedoťahuje.
V Spojených štátoch je jednoznačným kráľom prehliadač Safari, ktorý je predvoleným prehliadačom v zariadeniach od Applu. Cezeň prichádza na webové stránky až 58,39% všetkej návštevnosti z mobilných zariadení. Chrome od Googlu predstavuje podiel len 33%.
V niektorých štátoch má prehliadač vstavaný v aplikácii Facebooku vyšší podiel. Vo Washingtone má podiel napríklad až 13%. Tieto čísla môžu byť pre niekoho až desivé, keďže vďaka nim vidieť, aký veľký dosah má Facebook v každodennom živote. Ovplyvňuje totiž to, čo na sieti vidíme či čo čítame.
Zdroj: Mashable
Prečítajte si aj: