Priznajte sa – kedy ste naposledy poslali niekomu blízkemu pohľadnicu či list s osobným vyznaním?
V dnešnom digitálnom svete sa osobný kontakt príliš nenosí. Píšeme si emaily, na Facebooku, či neosobné SMS správy na sviatky. Tých listových vyznaní z roka na rok ubúda. Cez internet nielen čítame správy, ale už vo veľkom i nakupujeme. Vôňu papiera tak pomaly nahrádza žiarenie displeja a príjemné napätie pri otváraní obálky vymieňame za „zúrivé“ kliknutie na virtuálny gombík.
Práve e-commerce služby sa môžu mnohým zdať neosobnými a virtuálnymi aktivitami riadenými umelou inteligenciou. Za každým internetovým obchodom (snáď s výnimkou robotizovaných veľkoskladov svetových gigantov) sa však skrývajú ľudia a ich práca. I preto sa popredný slovenský internetový obchod Hej.sk v spolupráci so Slovenskou poštou rozhodli svojou novou kampaňou „Pošli radosť svojim blízkym“ opätovne vrátiť výnimočný pocit vône listového papiera. Zákazníci e-shopu tak majú možnosť nielen potešiť svojich blízkych pozdravom s tým najosobnejším venovaním v schránke, ale tiež im darovať zľavové kupóny v hodnote 100€. Stačí po nákupe vyplniť osobný odkaz a adresáta, teda osobu, na ktorej Vám najviac záleží a ktorú chcete potešiť. Hej.sk mu následne zašle poštou list s venovaním, zľavovými kupónmi a špeciálnou ponukou na výhodný nákup. Listy je možné posielať do konca mája, zľavy je možné využiť do konca júna 2016.
„Slovenská pošta ročne prepraví, prijme a doručí okolo 300 miliónov zásielok. Hoci sú listy a pohľadnice postupne vytláčané elektronickými formami komunikácie, stále majú svoje nezastupiteľné miesto a verím, že sa nikdy nevytratia úplne,“ uviedol generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik.
„Touto kampaňou chceme zákazníkom umožniť urobiť radosť svojim blízkym a dopriať pocit blízkosti aj prostredníctvom listu s osobným venovaním. Sme radi, že sa nám v spolupráci so Slovenskou poštou podarilo zrealizovať kampaň, ktorou si v 21. storočí môžeme zaspomínať na niekdajšie časy osobnej korešpondencie. Už len dostať fyzický list je v dnešnej dobe netradičným prekvapením pre mnohých z nás a veríme, že osobné venovanie s možnosťou nákupu so zľavou prinesie radosť aktuálnym i budúcim zákazníkom,“ hovorí Vladimír Sušil z Hej.sk.