Značka Honor slávi tri úspešné roky na slovenskom trhu.
Za túto dobu sa z nového výrobcu telefónov a príslušenstva posunula medzi obľúbené, rešpektované a úspešne predávané značky. Honor telefóny sú nabité najnovšími technológiami a inováciami. Značka používateľom ponúka či už high-endy ako je Honor 9, tak aj telefóny nižšej a strednej triedy. Za tri roky pôsobenia sa Honor s úspechom etabloval aj na marketingovom poli.
Smartfóny vynikajúce v pomere ceny a výkonu
29. októbra 2014 vstúpila značka Honor na náš trh s modelom Honor 6. Ten bol navrhnutý predovšetkým s ohľadom na používateľov, ktorí každodenne naplno využívajú všetky výdobytky moderných komunikácií, chcú byť neustále on-line a používajú množstvo aplikácií náročných na výkon. Jednalo sa o vôbec prvý smartfón v Európe vybavený infraštruktúrou pre prenos dát v sieťach 4G kategórie 6 integrovanou na čipe. Ďalšou vecou, ktorou Honor 6 prekvapil, bola cena. Pohybovala sa omnoho nižšie ako u podobne vybavených telefónov konkurenčných značiek. A u toho už Honor zostal.
Honor sa zameral predovšetkým na potreby mladšej generácie, vždy tiež vynikal v pomere ceny a výkonu. Každopádne to neznamená, že jeho smartfóny nie sú vhodné pre širokú verejnosť. Predovšetkým jeho vlajkové lode našli svoje miesto aj u vysoko postavených manažérov, obchodníkov alebo treba u žien v domácnosti. Budgetové telefóny sú potom obľúbené nie len u detí, ale tiež u seniorov.
Štrnásť vydarených telefónov behom troch rokov
Behom troch rokov na našom trhu predstavila značka štrnásť úspešných telefónov, jeden phablet a jeden inteligentný náramok. Honor vždy prišiel s najnovšími technológiami a inováciami, a to sa týka aj dizajnu telefónov. Napríklad už v máji 2015 predstavila značka inteligentný telefón s duálnym fotoaparátom, Honor 6 Plus. Bol to tak vôbec prvý mobilný telefón s duálnym fotoaparátom na našom trhu a nastavil tak štandard budúcich top modelov všetkých značiek. Medzi ďalšie prelomové telefóny patrí napríklad kovový Honor 7 s bleskurýchlou čítačkou odtlačkov prstov na zadnej strane zariadenia a programovateľným tlačidlom, Honor 8 so skleneným chrbtom a duálnym fotoaparátom alebo napríklad Honor 6X, ktorý vo svojom čase ako prvý v nižšej strednej triede predstavil čítačku odtlačkov prstov a duálny fotoaparát.
V novembri 2015 u nás značka predstavila 7″ phablet Honor X2, vo svojom čase jeden z najtenších na svete.
V súčasnosti je vlajkovou loďou Honor 9. Model, ktorý svojou výbavou, obzvlášť potom v pomere ku svojej cene, prirába vrásky konkurencii. V segmente telefónov v cenovej kategórii 400–500 EUR mal v septembri podľa dát GFK takmer 40% podiel.
V portfóliu značky sú ako dizajnové modely s najmodernejšími technológiami, tak kvalitné a dobre vybavené budgetové modely s najnovším operačným systémom. Vyberie si teda každý.
Honor už nie je k dispozícii len online
Veľkú odvahu, ktorú má značka aj vo svojom slogane For the Brave, ukázal Honor hneď po svojom vstupe na náš trh. Na rozdiel od konkurenčných značiek boli jeho modely ku kúpi výhradne v online predaji. Vďaka vysokému dopytu a popularite modelov Honor sa predaj veľmi skoro rozšíril a Honor sa zaradil aj do ponuky operátorov a kamenných predajní. Produkty Honor sú k dispozícii u širokej škály autorizovaných predajcov. Po celý čas bol dôležitým partnerom predaja distribútor telefónov spoločnosť TCCM.
Kompletné zastúpenie na Slovensku
Oproti iným mladým značkám na našom trhu tu má Honor od začiatku kompletné technické zázemie, technickú podporu alebo marketingové a obchodné oddelenie. Okrem lokálnych zmluvných partnerov, u ktorých sa riešia reklamácie a kde majú skladové zásoby náhradných dielov, tu funguje taktiež online technická podpora na oficiálnych facebookových stránkach značky.
Honor vsadil na spoluprácu s ambasádormi
Takmer od začiatku spolupracuje Honor so starostlivo vybranými ambasádormi. Hlavnou tvárou značky je od jesene 2015 snowboardistka a držiteľka zlatej medaily zo ZOH v Soči Eva Samková. Na Slovensku značku reprezentuje downhillový cyklista Filip Polc. Medzi ďalšie tváre Honoru patrí napríklad kajakár Vavřinec Hradilek, skateboardista Tomáš Vintr, Michal Hrůza a Kapela Hrůzy, snowboardista a surfar Matěj Novák, youtuber Nejfake alebo freeskier Šimon Bartík. Honor si ku spolupráci vždy vyberá takých ambasádorov, ktorí zodpovedajú filozofii a nálade značky. Sú teda úspešní, odvážni, moderní a stále v pohybe.