Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hovorí sa, že s príchodom leta začína uhorková sezóna. Je to však aj vhodný čas na ohliadnutie sa za prvými šiestimi mesiacmi roka a plánovanie aktivít v druhej polovici. Aký bol teda prvý polrok pre značku Hyundai na Slovensku?

Výborný! Osobné autá (M1) značky Hyundai si za prvých šesť mesiacov roka 2017 našli 3 603 nových majiteľov, čo je o takmer 5% viac ako v rovnakom období minulého roka. V počte predaných nových vozidiel tak Hyundai obsadil tretie miesto s trhovým podielom 7,4%.

Srdcia Sloveniek a Slovákov si získal najmä model i30 (hatchback aj kombi), ktorého sa predalo 1 290 kusov. Segmentu SUV-C suverénne dominoval obľúbený Tucson, ktorý potešil 1 152 nových majiteľov. Hyundai ix20 so 190 kusmi bol lídrom segmentu MPV-B. Nestratili sa ani i20i40, ktoré vo svojom segmente obsadili 3. miesto. Pekný medziročný nárast predaja zaznamenal aj model Elantra (52 ks), ktorý zaujal najmä mladších klientov do 35 rokov.

Novinky roku 2017

V prvom polroku postupne predstavil Hyundai modely i30 hatchback a i30 kombi novej generácie. V segmente MPV-D sa v marci sa uviedol model H1 tour. Koncom leta sa do predaja dostane IONIQ hybrid plug-in. Posledné štyri mesiace tohto roka možno očakávať príchod vysoko výkonnej verzie i30 N a malého SUV s názvom KONA, ktoré doplní portfólio značky Hyundai o zastúpenie v segmente SUV-B.

Výsledky predaja modelov Hyundai za obd. január – jún 2017 podľa AIA SK:

SegmentHyundai modelPredaných ksTrhový podiel
Ai10537,2 %
Bi206566,5 %
C1i301 29012,4 %
C1Elantra520,5 %
C2IONIQ210,6 %
D1i40998,4 %
E1Genesis30,6 %
SUV-CTucson1 15217,1 %
SUV-DSanta Fe813,5 %
MPV-Bix2019027,5%
MPV-DH1 Tour61,6 %
SPOLUHyundai3 6037,4 %

 

Značky: