Máj bol pre značku Hyundai veľmi úspešným mesiacom, keď so 687 predanými vozidlami obsadil celkové tretie miesto.
V predaji súkromným osobám bol navyše absolútne najpredávanejšou značkou na Slovensku (403 vozidiel) s trhovým podielom 11,8%.
Výrazný úspech predovšetkým u súkromnej klientely zaznamenal model i30 so 190 predanými kusmi. Tucson si domov odviezlo 148 majiteľov, čo tomuto modelu opätovne zabezpečilo status najpredávanejšieho vozidla v segmente SUV-C. Medzi tromi najpredávanejšími autami vo svojom segmente boli tradične aj modely i20 a ix20.
„Značka Hyundai dosiahla v máji predaj 687 ks nových vozidiel, kde modely i20, i30 a Tucson obsadili vrcholné priečky vo svojich triedach. Prvýkrát v histórii sa značke Hyundai podarilo predbehnúť dlhoročného lídra trhu, značku Škoda, v predaji súkromným osobám. Zákazníkom, ktorí nám dali dôveru, za to ďakujeme. Všetkých záujemcov zároveň srdečne pozývam osobne vyskúšať horúcu novinku Hyundai i30 kombi 3. generácie. U našich obchodných partnerov dostanú podrobné informácie aj k novému finančnému produktu ReFresh paušál, ktorý je možné využiť pri financované modelov i20, i30 a Tucson,“ hovorí obchodný riaditeľ značky Hyundai Jaroslav Krajčír.
Výsledky predaja v máji 2017:
Segment | Hyundai model | Predaných ks | Trhový podiel |
A | i10 | 13 | 7,3 % |
B | i20 | 131 | 7,0 % |
C1 | i30 | 305 | 15,3 % |
C1 | Elantra | 13 | 0,7 % |
C2 | IONIQ | 7 | 1,1 % |
D1 | i40 | 13 | 5,5 % |
E1 | Genesis | 0 | 0,0 % |
SUV-C | Tucson | 148 | 11,4 % |
SUV-D | Santa Fe | 16 | 3,7 % |
MPV-B | ix20 | 39 | 27,3% |
MPV-D | H1 Tour | 2 | 3,0 % |
SPOLU | Hyundai | 687 | 7,5 % |