Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Máj bol pre značku Hyundai veľmi úspešným mesiacom, keď so 687 predanými vozidlami obsadil celkové tretie miesto.

V predaji súkromným osobám bol navyše absolútne najpredávanejšou značkou na Slovensku (403 vozidiel) s trhovým podielom 11,8%.

Výrazný úspech predovšetkým u súkromnej klientely zaznamenal model i30 so 190 predanými kusmi. Tucson si domov odviezlo 148 majiteľov, čo tomuto modelu opätovne zabezpečilo status najpredávanejšieho vozidla v segmente SUV-C. Medzi tromi najpredávanejšími autami vo svojom segmente boli tradične aj modely i20ix20.

Značka Hyundai dosiahla v máji predaj 687 ks nových vozidiel, kde modely i20, i30 a Tucson obsadili vrcholné priečky vo svojich triedach. Prvýkrát v histórii sa značke Hyundai podarilo predbehnúť dlhoročného lídra trhu, značku Škoda, v predaji súkromným osobám. Zákazníkom, ktorí nám dali dôveru, za to ďakujeme. Všetkých záujemcov zároveň srdečne pozývam osobne vyskúšať horúcu novinku Hyundai i30 kombi 3. generácie. U našich obchodných partnerov dostanú podrobné informácie aj k novému finančnému produktu ReFresh paušál, ktorý je možné využiť pri financované modelov i20, i30 a Tucson,“ hovorí obchodný riaditeľ značky Hyundai Jaroslav Krajčír.

Výsledky predaja v máji 2017:

SegmentHyundai modelPredaných ksTrhový podiel
Ai10137,3 %
Bi201317,0 %
C1i3030515,3 %
C1Elantra130,7 %
C2IONIQ71,1 %
D1i40135,5 %
E1Genesis00,0 %
SUV-CTucson14811,4 %
SUV-DSanta Fe163,7 %
MPV-Bix203927,3%
MPV-DH1 Tour23,0 %
SPOLUHyundai6877,5 %

 

Značky: