Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosti IBM a Salesforce, ktorá je vedúcou firmou v riadení vzťahov so zákazníkmi, rozširujú svoje strategické partnerstvo. Služby IBM Cloud a Watson sa spoja s produktami Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein. Firmy vďaka tomu budú môcť nadviazať lepší vzťah so svojimi zákazníkmi a získajú o nich lepšie informácie.

Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že IBM sa stáva jej hlavným poskytovateľom cloudových služieb. IBM zase označila Salesforce za svoju preferovanú platformu pre zapojenie zákazníkov v rámci predaja a služieb.

„IBM sa stala kľúčovým poskytovateľom cloudových služieb na platforme Salesforce, čo je dôkazom toho, že IBM Cloud pomáha firmám od základov zmeniť spôsob ich podnikania,“ povedala pri tejto príležitosti prezidentka a výkonná riaditeľka IBM Ginny Rometty.

„Kombinácia IBM Cloudu a služieb platformy Watson s produktami Salesforce Einstein Quip prinesie mnoho inovatívnych riešení, ktoré spoločnostiam umožnia prepojiť sa úplne novým spôsobom sa zákazníkm, a zároveň im dovolia využiť pritom silu cloudu a umelej inteligencie,“ dodal výkonný riaditeľ spoločnosti Salesforce Marc Benioff.

V rámci tohto rozšíreného strategického partnerstva vytvorí IBM nové aplikácie IBM WatsonQuip Live, ktoré spájajú schopnosti služieb Watson a Quip. Tieto interaktívne a zákaznícky prispôsobené aplikácie budú integrované priamo do akéhokoľvek Quip dokumentu . Prostredníctvom jednotnej platformy pre vytváranie a úpravy dokumentov služby Quip môžu zákazníci v rámci akéhokoľvek projektu spojiť relevantný obsah v centralizovanom dokumente. Pri práci tak nie je potrebné prepínanie medzi niekoľkými oknami a aplikáciami.

Integráciou služieb IBM a Service Cloud dojde k prepojeniu schopností systémov IBM Watson a Service Cloud Einstein. Vďaka tomu bude spoločnosť schopná oprieť sa pri rozhodovaní o tom, čo zákazníkom ponúkne, o odporúčanie umelej inteligencie. Prediktívna analytika umelej inteligencie firmám pomôže vybudovať si so zákazníkmi silnejší vzťah, pretože im umožní ponúkať personalizované interakcie založené na poslednom hovore alebo chate. Spoločnosti IBM a Salesforce majú viac ako 4 000 spoločných zákazníkov.

Značky: