Populárna sociálna sieť spustila v Spojených štátoch amerických test, v ktorom vypla zobrazovanie počtu Páči sa mi to. Tento aspekt môže mať negatívny dopad na budúcnosť influencerov.
Cieľom Instagramu je v tomto smere zdravie používateľov, ktoré je v súčasnej dobe ohrozené práve istou formou závisti v počte získaných Páči sa mi to. Na zaujímavosť upozornil portál TechCrunch.
Generálny riaditeľ Instagramu, Adam Mosseri, je presvedčený v správnosť konania, ktoré sa dotkne niektorých používateľov v Spojených štátoch. Dôležité je dať priestor na spájanie s ľuďmi, ktorých používatelia sledujú a s vecami, ktoré ich zaujímajú.
Instagram začal s testovaním v Kanade, v júli sa rozšíril do Írska, Talianska, Japonska, Brazílie, Austrálie a na Nový Zéland. Facebook začal podobný test v septembri v Austrálii. V prípade pokračujúceho obmedzovania je otázne, ako sa k situácii zachovajú influenceri.
Štúdia od spoločnosti HypeAuditor dospela k výsledkom, podľa ktorých v krajinách, kde bol aktívny test, klesli počty sledovateľov medzi tromi až 15 percentami. V prípade štúdie sa jednalo o influencerov s počtom 5000 až 20 000 sledovateľmi.
Zdroj fotografií: TechCrunch, Instagram Press
Zdroj: TechCrunch
Prečítajte si aj:
Instagram predstavil novú četovaciu aplikáciu Threads. Nevyhnutný pomocník pre každého Instagramera