Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Na podporu uvedenia nových modelov značka CUPRA predstavila stratégiu digitalizácie, ktorá bude implementovaná vo všetkých oblastiach jej podnikania. Na spustenie tohto digitálneho akčného plánu španielska automobilová značka vytvorila virtuálnu platformu, pomenovanú  ‘CUPRA e-Garage na myse Cape Formentor’.

Online platforma, vyvinutá v spolupráci s Mediapro Group z Barcelony a jej inovatívnej spoločnosti pre digitálne služby Visyon, predstavuje rozsiahly virtuálny priestor, v ktorom si užívateľ môže nasadiť vlastného avatara a komunikovať s inými ľuďmi hlasovým prenosom aj prostredníctvom chatu.

Tento digitálny svet ďalej vytvára priestory venované exkluzívne značke CUPRA na celom svete, virtuálne situované na ostrove, ktorý inšpiroval prvý exkluzívny model značky – Formentor. Užívatelia sa môžu podrobne zoznámiť s modelmi značky CUPRA, prezrieť si lifestylové kolekcie značky a všetky druhy obsahov značky. Virtuálny priestor obsahuje aj auditórium pre živé prezentácie.

„CUPRA je aktuálna značka vytvorená v 21. storočí a ako digitálny domorodec sa snaží využiť výhody technológie na to, aby do centra svojej stratégie postavila ľudí a emócie. S našimi novými modelmi máme možnosť osloviť širšie publikum rozličným spôsobom. V tomto duchu je CUPRA e-Garage na myse Formentor východiskom našej cesty pri vytváraní nových digitálnych zážitkov. Cieľom je etablovať túto platformu ako miesto stretávania pre fanúšikov značky, preto bude v budúcnosti otvorená pre všetkých našich zákazníkov na celom svete,“ oznámil Antonino Labate, riaditeľ CUPRA pre stratégiu, obchodný rozvoj a prevádzku.

Nové digitálne iniciatívy

Počas interaktívnej tlačovej konferencie, ktorá sa uskutočnila na virtuálnej platforme, manažéri značky poodhalili niektoré vzrušujúce projekty, ktoré budú sú súčasťou digitálnej stratégie CUPRA. Marketingový riaditeľ Ignasi Prieto povedal, že značka pracuje na vývoji platformy na prenos živých koncertov, kde budú môcť fanúšikovia hudby vstúpiť do interakcie so svojimi obľúbenými umelcami a získať prístup k exkluzívnym obsahom. Okrem toho ako ďalší digitálny zážitok CUPRA pre najbližšie mesiace pripravuje koprodukciu televíznej šou, zameranej na vysoko výkonné automobily, ktorá bude vysielaná na platforme video on-demand.

Ignasi Prieto tiež oznámil, že ambasádori značky ako Marc-André ter Stegen, Mattias Ekström a Fernando Belasteguín so svojimi vlastnými avatarmi onedlho vstúpia do virtuálneho sveta značky CUPRA.

CUPRA Master Convention

28. októbra sa na CUPRA e-Garage na myse Formentor uskutočnila prvá konferencia CUPRA Master Convention. Vyše 600 expertov CUPRA Master z 35 štátov sveta sa virtuálne zúčastnilo základného tréningu pre špecializovaných predajcov značky. Ako vysvetlil Khaled Soussi, riaditeľ pre rozvoj predajnej siete, značka CUPRA využila digitálnu technológiu a gamifickáciu na vytvorenie interaktívneho štúdia, v rámci ktorého sa CUPRA Masters mohli oboznámiť so stratégiou značky a otestovať si svoje vedomosti vo vylučovacej súťaži, a to priamo zo svojich domovov.

Po otvorení prevej CUPRA Garage v Európe v nemeckom Hamburgu značka pokračuje v budovaní exkluzívnej predajnej siete s flexibilným novým formátom, presahujúcim rozsah tradičného predajného miesta. CUPRA plánuje do konca roka rozšíriť svoju globálnu distribučnú sieť na približne 520 špecializovaných predajcov a pokračuje v nábore ďalších CUPRA Masters, ktorých počet by do konca roka 2020 mal dosiahnuť najmenej 600 osôb na celom svete.

CUPRA je značkou SEAT Group, založená na aktuálnom dizajne a športovej výkonnosti svojich elektrifikovaných modelov. Od založenia nezávislej značky v roku 2018 predaj neustále rástol. V roku 2019 vzrástol o 72 % oproti predchádzajúcemu roku a dosiahol takmer 25.000 kusov. V roku 2020 sa začnú predávať modely CUPRA Leon a CUPRA Formentor – prvý model vyvinutý špeciálne pre značku CUPRA. Automobily CUPRA sa predávajú v sieti takmer 250 špecializovaných predajcov na celom svete.

V čase svojho druhého výročia značka CUPRA otvorila svoju novú centrálu CUPRA Garage v Barcelone (Martorell). Budova s plochou 2.400 štvorcových metrov je situovaná vedľa centrály SEAT. CUPRA má aj výrobu pretekárskych automobilov CUPRA Racing Factory, v ktorej vyvinula elektrický špeciál na preteky cestovných automobilov na okruhoch CUPRA e-Racer.

Okrem uzavretia globálnej aliancie s futbalovým klubom FC Barcelona, pre ktorý je exkluzívnym oficiálnym automobilovým partnerom a partnerom mobility, značka CUPRA vytvorila elitný tím ambasádorov, v ktorom je napríklad nemecký brankár Marc-André ter Stegen alebo švédsky pretekár Mattias Ekström.

Značky: