Táto služba je dostupná na obdobie troch mesiacov.

Huawei sa rozhodol pribaliť k novým vlajkovým lodiam P30 a P30 Pro aj prémiový servis, ktorý zahŕňa záruku na rozbitie či poškodenie displeja alebo zadného krytu.

S touto službou automaticky získate nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu zariadenia v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia počas prvých troch mesiacov od dátumu registrácie. Toto časové obdobie je dôležité a ak vám telefón padne po polroku, už si na bezplatnú výmenu displeja nebudete môcť nárokovať.

Kto má na nadštandardný servis nárok?

Ak ste majiteľom smartfónu Huawei P30 alebo P30 Pro, pre získanie tejto služby je potrebné zaregistrovať sa do Premium Servis. Registráciu je nutné zrealizovať v aplikácii HiCare priamo vo vašom novom smartfóne najneskôr do 15.4.2019. Taktiež si uschovajte platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie Premium Servisu. Tento platí pre všetky pamäťové verzie smartfónov Huawei P30 a P30 Pro.

Aktivácia služby zaberie len pár sekúnd:

  • Otvorte aplikáciu HiCare vo vašom smartfóne
  • Nájdite registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia
  • Záruka začne platiť do 7 dní od úspešnej registrácie, o čom budete informovaný priamo v aplikácii HiCare
  • Teraz si už len užívajte váš nový Huawei P30 alebo P30 Pro s nadštandardnou starostlivosťou

Po splnení podmienok registrácie a aktivácie si do prípadného reklamačného protokolu nechajte napísať, že si uplatňujete Premium Servis.

Zdroj: Huawei

Prečítajte si aj:

Recenzia Huawei P30 Pro: To si fotil fotoaparátom? (redakčné VIDEO)