Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, tento týždeň návštevníkom veľtrhu Hunkeler Innovationdays 2017 ukazuje, ako maximálne využitie možností tlače dokáže podporiť zaistenie integrovaných multikanálových marketingových kampaní.
Návštevníci veľtrhu si môžu prezrieť prvky pokročilej hypotetickej kampane pre koncových zákazníkov, ktorú Canon vytvoril s použitím snímok pánskeho oblečenia módnej značky Hackett. Cieľom tejto kampane je propagácia novej kolekcie nadčasového oblečenia značky Aston Martin by Hackett, ktorá sprevádza uvedenie nového športového vozidla Aston Martin DB11.
Základom kampane sú štyri typy marketingových materiálov, ktoré vznikli s využitím snímok vytvorených pomocou fotoaparátov a kamier systémov Canon EOS i Cinema EOS. Ich kvalita potom bola preverená na veľkoformátovej tlačiarni Canon imagePROGRAF PRO-4000. Ide o tieto marketingové produkty:
- ‘lookbook’ vo formáte A5 vytlačený na produkčnej tonerovej tlačiarni imagePRESS C10000VP. Cieľom tejto publikácie je, aby zaujala pozornosť módnych novinárov z celého sveta.
- personalizovaná a viazaná VIP verzia ‘lookbooku’ vo formáte A3. Táto publikácia vznikla tiež na tlačiarni imagePRESS C10000VP a je určená na použitie v obchodoch značky Hackett po celom svete tak, aby zákazníkom ponúkla ešte lepšiu predstavu o jednotlivých modeloch.
- marketingový self-mailer materiál (teda taký, ktorý je možné zaslať priamo bez obálky) vytvorený na novom kontinuálnom atramentovom stroji Canon ProStream. Táto obrazovo bohatá zásielka je personalizovaná podľa nákupných zvyklostí konkrétneho príjemcu a obsahuje výzvu na návštevu kamenného alebo elektronického obchodu za účelom osobného zoznámenia sa s novou módnou kolekciou
- personalizovaná pohľadnica vytvorená na hárkovom atramentovom tlačovom stroji Océ VarioPrint i300, ktorá je určená na zasielanie po vyššie uvedenom self-mailer materiáli.
„Chceme celkom konkrétne ukázať, ako môžu aj najhodnotnejšie značky spolu s poskytovateľmi tlačových služieb dosiahnuť širokú škálu výhod súčasných technológií digitálnej tlače,“ vysvetľuje zámer tohto projektu Peter Wolff, Senior Director, Customer Group Commercial Printer and Production CRD v spoločnosti Canon Europe. „Digitálne inovácie podporované stále sofistikovanejšími analýzami marketingových dát umožňujú jednotlivým značkám, aby sa odlíšili od konkurencie prostredníctvom vysoko personalizovaných kampaní, ktoré zohľadňujú individuálne preferencie jednotlivých zákazníkov. Takto výrazná miera zacielenia jednoznačne zvyšuje počet kladných reakcií zo strany cieľovej skupiny, prijatie danej značky i motiváciu zákazníkov k návšteve elektronického alebo kamenného obchodu.“
„Kvalita výstupov dosiahnuteľná s aktuálnymi technológiami atramentovej tlače znamená, že digitálna tlač je pre oblasť marketingu komerčne atraktívnou záležitosťou. A to i v prípade exkluzívnych lifestylových značiek, pre ktoré hrá kvalita tlače a živá reprodukcia farieb úplne zásadnú úlohu,“ dodáva Peter Wolff.
Popri štyroch tlačených marketingových materiálov na podporu kampane môžu návštevníci stánku spoločnosti Canon na veľtrhu Hunkeler Innovationdays 2017 vidieť scenáre i bonusové filmy vysvetľujúce detailne celý proces vzniku tejto marketingovej kampane.