Prostredníctvom svojho widgetu zlepší konektivitu so svetovými destináciami
Spoločnosť Kiwi.com nadviazala spoluprácu s Letiskom Leoša Janáčka Ostrava. Integrácia widgetu tejto travel-tech spoločnosti do vyhľadávača na webovej stránke letiska rozširuje možnosti cestovania z moravskosliezskeho regiónu do celého sveta.
Widget Kiwi.com ponúka ľuďom cestujúcim z ostravského letiska neobmedzené množstvo destinácií po celom svete, a to vďaka algoritmu, ktorý umožňuje self-transfer. Cestujúci sa tak pri vyhľadávaní spojenia nemusia obmedzovať na lety spolupracujúcich aerolínií. Z malého, ale regionálne dôležitého letiska sa teraz môžu dostať do akejkoľvek destinácie bez toho, aby tam letecké spoločnosti priamo ponúkali lety.
Spojenie medzi Ostravou a Varšavou, ktoré letisko prevádzkuje v spolupráci s poľskou spoločnosťou LOT Airlines* ponúka veľký výber štandardných leteckých trás do celého sveta. V kombinácii s itinerármi od Kiwi.com sa cestujúcim otvárajú ďalšie blízke i vzdialenejšie destinácie. S jedným či dvoma prestupmi sa z Ostravy môžu dostať do Lisabonu, Toronta, ale aj na Srí Lanku.**
„Keďže naša ponuka pokrýva viac ako 95 % svetovo dostupných letov, môžeme aj regionálnemu letisku, ako je Letisko Ostrava, zaistiť spojenie s celým svetom. Pre pasažierov z regiónu je toto letisko ľahko a rýchlo dostupné a v rámci jednej rezervácie sa z neho môžu dostať do celého sveta,“ okomentoval partnerstvo Golan Shaked, obchodný riaditeľ Kiwi.com.
„Sme jedno z dvoch letísk v Česku, ktoré má vďaka spojeniu s veľkým uzlovým letiskom, v našom prípade Varšavou, konektivitu s celým svetom. Sme veľmi radi, že Kiwi.com ponúka ďalšie možnosti cestovania z Ostravy a do Ostravy,“ doplnil Juraj Toth, obchodný riaditeľ Letiska Ostrava. V uplynulých rokoch sa ostravské letisko stalo významnou vstupnou bránou do moravskosliezskeho regiónu a len v poslednom roku obslúžilo takmer 290-tisíc pasažierov. „Letecká dostupnosť má zásadný význam pre dlhodobo udržateľný rozvoj regiónu. S podporou našich partnerov chceme v tomto rozvoji zohrať svoju úlohu,“ uzavrel Toth.
Súčasťou partnerstva je aj informačná kampaň na podporu samotnej destinácie. Letisko Ostrava figuruje na webe Kiwi.com, na sociálnych sieťach spoločnosti aj v obsahu pre cestovateľov. Takto spoločnosť podporuje nielen cesty z Ostravy do celého sveta, ale aj prílety do moravskosliezskej metropoly a láka zahraničných turistov na jej architektonické pamiatky a kultúrne vyžitie s dôrazom na populárne festivaly Beats for Love a Colours of Ostrava.
Partnerstvo Kiwi.com a Letiska Ostrava sa bude ďalej rozvíjať s cieľom priviesť na letisko viac cestujúcich a podporiť región v rámci ďalších marketingových aktivít.