Kiwi.com bude v Prahe organizovať šiesty UX hackathon zameraný na inovácie v cestovnom ruchu.
Kiwi.com, popredná spoločnosť v oblasti cestovných technológií, bude v Prahe organizovať šiesty User Experience (UX) hackathon s názvom Global Travel Jam. Tento hackathon, ktorý sa zameriava na inovatívne riešenia potrieb cestujúcich, sa predtým konal v Brne a Bratislave a počas obmedzení spojených s pandémiou ochorenia Covid-19 sa odohral na diaľku aj v Záhrebe a Barcelone. Účastníci tento rok prekročia rámec typických archetypov a vytvoria realistických cestujúcich – napríklad skupinu dievčat na rozlúčke so slobodou, ktorá chce ušetriť peniaze, alebo pár starších ľudí, ktorí majú obmedzené skúsenosti s cestovaním a nie sú príliš technicky zdatní. Následne identifikujú konkrétne ciele, potreby a problémy týchto cestovateľov.
„Každý hackathon sa sústredí na novú, aktuálnu tému – tento rok sa zameriava na inovácie, zatiaľ čo minulý rok sa sústredil na zjednodušenie zložitých cestovných itinerárov a podporu prístupu orientovaného na zákazníka. Cieľom Global Travel Jam je poskytnúť profesionálom komplexné pochopenie možností UX, podnietiť ich myslenie a umožniť im zažiť, aké to je byť súčasťou tímu a kultúry dizajnu UX spoločnosti Kiwi.com,“ hovorí Martin Jancík, manažér produktového dizajnu v spoločnosti Kiwi.com.
Účastníci budú v tímoch vytvárať inovatívne riešenia, ktoré by im uľahčili cestu a skúsenosť so službami Kiwi.com. Účastníkov podporí dizajnérsky tím Kiwi.com, ktorý im poskytne svoje zručnosti, poznatky a odborné znalosti.
UX zohráva kľúčovú úlohu v stratégii spoločnosti Kiwi.com, ktorej cieľom je ponúknuť zákazníkovi úplnú slobodu pri cestovaní a postaviť ho do centra rozhodovania o produktoch a službách. Spoločnosť vytvorila organizačný prístup, ktorý zapája všetky tímy do spoluvytvárania produktov. V rámci tohto prístupu je na každej úrovni spoločnosti zainteresovaná osoba zodpovedná za produkt, vývoj a dizajn, ktoré sú zamerané na obchodnú životaschopnosť, realizovateľnosť a orientáciu na používateľa.
„Skvelé UX by malo zohľadňovať jedinečné potreby zákazníkov, ponúkať bezproblémové riešenia problémov ešte pred ich vznikom a pomáhať ľuďom dosiahnuť požadované výsledky. Víziou nášho tímu je prinášať inšpiráciu, inovácie a bezproblémový zážitok každému cestujúcemu spoločnosti Kiwi.com. Keďže sa snažíme prispôsobiť náš produkt zákazníkom s rôznymi potrebami, zložitosť našich riešení rastie. Problémy, ktorým čelíme, si vyžadujú kreatívnejšie nápady a hlbšie pochopenie našich zákazníkov,“ vysvetľuje Jancík.
Global Travel Jam sa bude konať od 6. do 8. októbra v kanceláriách Kiwi.com v Prahe a je otvorený pre UX dizajnérov a UX researcherov. Záujemcovia musia podať prihlášku prostredníctvom webstránky do 6. septembra 2023. Ak sa chcete o podujatí dozvedieť viac, navštívte stránku globaltraveljam.com.