Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Plné špajze a prázdne regály v obchodoch. Obchodné reťazce na Slovensku vnímajú každým dňom čoraz väčší záujem zákazníkov o trvanlivé výrobky. Dôvodom je šírenie nákazy spôsobenej koronavírusom. Tauris a RYBA Košice ako zodpovední výrobcovia a dodávatelia dbajú o to, aby kvalitné a trvanlivé potraviny boli dostupné pre všetkých. Kvôli šíriacej sa nákaze preto prijali niekoľko opatrení, vďaka ktorým zákazníci nakúpia s istotou a väčším pocitom bezpečia.

Závody výrobcu Tauris Group, jedného z najväčších producentov mäsa a mäsových výrobkov na Slovensku, vnímajú situáciu okolo nákazy veľmi citlivo, preto sa na ňu zodpovedne pripravili. „Uvedomujeme si zodpovednosť za plynulé zásobovanie Slovenska práve v týchto časoch. Ale zároveň aj riziko, ktoré stojí na našich zamestnancoch a ich zdraví. Zamestnávame viac ako 1600 ľudí, preto zabezpečenie ich bezpečnosti a bezpečnosti výroby je v tomto období kľúčové,“ hovorí Richard Duda, generálny riaditeľ Tauris Group.

Prísne opatrenia nielen vo výrobe

Ochranné odevy s rúškami, hygienické slučky pred vstupom do výrobnej časti či dezinfekcie rúk a rukavíc sú každodennou súčasťou výroby. „V tomto smere sme netrpeli nedostupnosťou ochranných či dezinfekčných pomôcok. Sprísnené opatrenia vedenie Tauris Group prijalo už vo februári a platia pre všetkých zamestnancov. Berú ich s veľkým rešpektom najmä z dôvodu, že chápu, v akom odvetví pracujú a že ide o dôležitú prevenciu,“ vysvetľuje Richard Duda.

Okrem rozšírenia prísnych hygienických opatrení z výroby aj na ostatných pracovníkov a dodávateľov prijalo vedenie spoločnosti zásadné kroky s cieľom vylúčiť riziko prerušenia výroby v niektorom zo závodov. „Od marca pracujú výroby v závodoch Tauris a RYBA Košice v dištančných režimoch. Sú rozdelené na tri plne funkčné pracovné celky, ktoré sa vzájomne nestretnú. V prípade karantény jedného z nich sa nenaruší celkový chod a funkčnosť jednotlivých divízií,“ uvádza Richard Duda.

Bezpečnejšie nakupovanie cez telefón či e-shop

Spoločnosť cíti neustále rastúci záujem ľudí o trvanlivé potraviny. Nariadenie vlády o obmedzení gastronomických prevádzok tiež spôsobilo nárast objednávok v maloobchode. „Ľudia sa začínajú stravovať viac doma. Najväčší dopyt sme zaznamenali na výsekovom hovädzom a bravčovom mäse a na trvanlivých suchých salámach, slaninách a klobásach. Prispôsobujeme tomu výrobné kapacity v podnikoch, s cieľom bezpečne zaistiť kvalitné výrobky pre každého. Zároveň sa intenzívne pripravujeme na Veľkonočné sviatky a záujem o tradičné spišské údeniny,“ hodnotí súčasný stav Richard Duda.

V snahe zamedziť šíreniu nákazy medzi nakupujúcimi prijala opatrenia aj vo svojich viac ako 60 mäsiarstvach U Býka, ktoré sa nachádzajú v sieťach potravín po celom Slovensku. „Zdravie je pre nás na prvom mieste. Kvalitné mäso a mäsové výrobky si zákazníci môžu objednať pohodlne telefonicky u daných prevádzok, ktoré denne zásobujeme čerstvým tovarom. Zvolená predajňa im tovar dopredu nachystá a nemusia tak čakať v radoch, kde je väčšia koncentrácia ľudí. Zoznam predajní a telefónnych čísel ľudia nájdu na stránke www.masiarstvoubyka.sk. Podobnú službu máme aj v predajni s rybacími lahôdkami RYBABISTRO. Pripravujeme aj spustenie e-shopu pre konečného zákazníka, ktorý doteraz fungoval iba pre právnické osoby,“ uzatvára Richard Duda.

Značky: