Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť ProCare spustila od októbra 2016 jedinečnú a zároveň veľmi užitočnú mobilnú aplikáciu.

Tá dáva pacientom ProCare do rúk nové nástroje, cenné rady a tiež informácie týkajúce sa starostlivosti o ich zdravie.  Užívatelia majú vždy po ruke zoznam vyšetrení a prehľad o svojich predpísaných liekoch. ProCare mobilná aplikácia ponúka v prípade zhoršenia zdravotného stavu alebo úrazu 24 hodín denne spojenie s odborným tímom lekárov.  Spojenie je možné prostredníctvom zabudovaného chatu alebo priamo  s lekárom cez telefonické volanie. S nimi môžu užívatelia aplikácie konzultovať svoje ťažkosti, získať cenné rady a poradiť sa v mnohých oblastiach. Účelom tejto služby je zjednodušenie prístupu k lekárovi aj mimo ordinačných hodín.

Nová ProCare mobilná aplikácia poskytuje užívateľom ucelený prehľad o svojom zdraví a nové kvalitnejšie možnosti pre jej využívanie. Rady, konzultácie, podrobné informácie o predpísaných liekoch a možnosť hodnotiť celkovú spokojnosť pacienta s priebehom vyšetrenia. Spojenie s lekárom za pár sekúnd ponúka riešenie a pomoc a je mu k dispozícii v čase, kedy to práve potrebuje. Ako hovorí generálny riaditeľ ProCare, Marek Duban: „v oblasti zdravotníctva chceme našim pacientom prinášať vždy kvalitné služby a vytvárať tak maximálne pohodlie a dostupnú starostlivosť kedykoľvek, kedy ju naši pacienti potrebujú. Mobilná aplikácia otvára novú dimenziu starostlivosti o zdravie a dokazuje tak, že aj v zdravotníctve dokážeme držať krok s najnovšími svetovými trendami.

Aplikácia je dostupná pre zariadenia so systémom iOS. Pre zariadenia pracujúce so systémom Android je k dispozícii do uvedenia novej aplikácie jej beta verzia. Pre nainštalovanie ProCare mobilnej aplikácie slúži Appstore, cez ktorý si po zadaní vo vyhľadávači „Môj ProCare“, užívateľ aplikáciu stiahne jednoducho a bez komplikácií.

Aktivácia ProCare aplikácie

Po registrácii sa môžu užívatelia pre opätovné využívanie aplikácie prihlasovať zadaním zvoleného PIN-kódu alebo pomocou odtlačku prsta. Automaticky tak majú k dispozícii chat a voľbu volania s lekárom, zoznam vyšetrení a predpísaných liekov. V rámci chatu počas konzultácie ponúka aplikácia možnosť odoslať lekárovi fotku svojich prípadných ťažkostí, ktorou môžu detailnejšie poukázať a opísať svoj zdravotný problém.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.