Stratégia značky je naďalej prinášať svoje hardvérové a softvérové technológie.
Podľa IDC a Gartneru je jednotkou v segmente s PC a notebookmi. Svoju popularitu si značka získala na poli noteobookov modelom ThinkPad X1 Carbon, ktorý dostal ceny za najlepší notebook značky po celom svete a hodnotenia 5 hviezd (z piatich).
Smart IoT a infraštruktúra v cloude. Cieľom značky Lenovo je aj naďalej budovať zázemie pre spojenie IoT zariadení s aktuálnymi technológiami a sieťami. Tak, aby boli kompatibilné naprieč zaužívaným a novým portfóliom zariadení, ktorých účel možno teraz ešte nevieme presne predpovedať. To všetko počíta s nástupom konektivity 5G, na ktorom sa značka takisto podieľa.
Lenovo skúma aj oblasť skladateľných displejov. Zatiaľ však vidí problém v dvoch veciach – vysokej ceny a výslednej kvality. Nemá zmysel prísť na trh s príliš drahým produktom, ktorý nebude dosť kvality. Tento rok Lenovo takýto typ displeja nevytiahne, prísľub však predstavitelia firmy nedali ani na rok 2019. Nechcú sa ponáhľať do zatiaľ neprebádanej časti v tejto sfére využitia displejov.
Na tento rok sú toho dôkazom inovácie zariadenia triedy Lenovo Yoga, napríklad Yoga C930, Yoga Book C930, ThinkPad X1 Extreme. Firma nezanevrela ani na pracovné stanice. Vo firmách obľúbené a vyžadované stroje so štandardmi a najmä škálovateľnosťou podľa potreby firmy.
Najmä však pôjde o Yoga Book ako pokračovateľ zavedeného konceptu. Lenovo o ňom hovorí ako o produkte, pri ktorom rastie produktivita. Ako to bude naozaj, nie je možné zatiaľ posúdiť.
Predchádzajúci model pôsobil mierne rozporuplne. Tento raz by mal priniesť používateľom viac komfortu pri používaní v režime klasického notebooku ale aj v režime tabletu.
Nevyhnutné náklady spojené s prezentáciou v Budapešti hradila spoločnosť Lenovo
Prečítajte si aj:
Lenovo je opäť najväčším výrobcom počítačov