Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť IBM oznámila, že londýnska sieť kaviarní Honest Café používa analytiku superpočítača Watson, aby lepšie využila všetky postrehy a návrhy svojich klientov na dosiahnutie lepších predajných výsledkov.

Kaviarne bez obsluhy Honest Café na obsluhu zákazníkov využívajú najnovšie technológie v podobe moderných automatov umiestnených v jednotlivých prevádzkach. Všetky kaviarne Honest Café ponúkajú zákazníkom rôzne kombinácie zdravého občerstvenia vyrábaného zo surovín nakúpených od lokálnych dodávateľov. Honest Café má v ponuke nízkokalorické jedlá, džusy, ovocné čaje, popcorn, a samozrejme horúce nápoje.

Vzhľadom na to, že sieť kaviarní Honest Café je bez obsluhy, pre ich prevádzkovateľa bolo o to náročnejšie získať od zákazníkov spätnú väzbu. „Nevieme kto sú naši zákazníci, o čom sa rozprávajú, alebo ako sa cítia v našich kaviarňach,“ hovorí Mark Summerill, šéf vývoj produktov siete kaviarní Honest Café. Ako pre každý start-up bolo aj pre Honest Café dôležité vedieť, o čo majú skutočne zákazníci záujem.

Honest Café mala k dispozícií dáta zo svojich predajných automatov, ktoré sa rozhodla analyzovať pomôcou najmodernejších analytických nástrojov superpočítača Watson. Všetky predajné automaty Honest Café zachytávajú samozrejme dôležité informácie o predaji jednotlivých produktov, čase ich predaja, výbere produktov pri jednotlivých nákupoch a podobne. Spoločnosť Honest Café sa obrátila na tím profesionálov Watson Analytics s cieľom získať všetky potrebné informácie vedúce k lepšiemu poznaniu zákazníkov, ako aj lepším výsledkom predaja na základe analýzy dát poskytnutých predajnými automatmi.

Aj vďaka prediktívnym analýzam Watson Analytics Honest Café disponuje kľúčovými informáciami o vzorcoch zákazníckeho správania svojich klientov, a vie lepšie časovať svoje marketingové akcie tak, aby dosiahla lepšie predajné výsledky.

Značky: