Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Dvojnásobok kreditu pri prvom dobití do konca septembra

  • Možnosť osloviť až 1,8 mil. zákazníkov
  • Cielenie podľa definovanej lokality
  • Vyhodnotenie kampane pomocou pokampaňového reportu

 Množstvo lokálnych podnikov a firiem na Slovensku prišlo pre pandemickú situáciu o svojich pravidelných zákazníkov. Slovak Telekom sa im preto rozhodol cez službu Market Locator pomôcť osloviť nových potenciálnych zákazníkov využitím jedinečnej cielenej reklamy, ktorá dokáže efektívne zasiahnuť práve tých, ktorí sa nachádzajú v okolí danej prevádzky. Každá firma, ktorá sa zaregistruje do služby Market Locator dostane do 30. septembra 2021 k prvému dobitiu dvojnásobok kreditu. Firmy tak môžu získať 100 alebo 500 EUR kreditu zadarmo, vďaka čomu môžu osloviť dvojnásobné množstvo zákazníkov.

„Život na Slovensku sa pomaly dostáva do normálu, čo dáva podnikateľom možnosť opäť naplno využiť príležitosť dobehnúť čo najviac. Vieme, aké to majú firmy teraz ťažké, a preto sme sa rozhodli im pomôcť, poskytnutím dvojnásobného kreditu na cielený marketing cez náš marketingový nástroj Market Locator. Veríme, že tak pomôžeme podnikom prepojiť sa so zákazníkmi, ktorých teraz toľko potrebujú,“ hovorí Michal Brčák, manažér riadenia Enterprise segmentu Slovak Telekom.

Efektívne cielenie a marketingové náklady pod kontrolou

Služba Market Locator predstavuje pre podniky, ako sú reštaurácie, hotely, prevádzky služieb, ale aj rôzne maloobchodné predajne, výrobné závody, či pobočky bánk a poisťovní, možnosť ako efektívne osloviť zákazníkov, prípadne potenciálnych zamestnancov, ktorí žijú alebo sa pohybujú v okolí podniku. Firmy tak môžu upozorniť na svoje služby, akcie, či poskytnúť zľavový kupón jednoducho cez cielenú SMS. Cieliť v kampani pritom môžu na zákazníkov podľa lokality, tak aj ďalších socio-demografických parametrov, pričom vždy vidia, koľko osôb v kampani zasiahnu a teda aj koľko ich oslovenie bude stáť. Výsledok kampane si potom môžu pozrieť v prehľadnom pokampaňovom reporte a zhodnotiť tak efektivitu vynaložených prostriedkov.